![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Straten worden afgezet, federaal crisiscentrum komt bijeen op geheime lokatie.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...resteerd.dhtml Gaat lekker zo. Komt omdat duizenden migranten ongeregistreerd Europa binnen zijn gekomen, plus het verderfelijke moslimtuig dat hier al woont en ons naar het leven staat. Islam, de religie van de vrede. ![]()
Zij die de zee bevaren veranderen van klimaat maar niet van aard. Horatius Laatst gewijzigd door Chapiro : 21 juni 2016 om 08:09. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zet mijn geld op een Fin ! Edit : had geen explosieven bij. Vergroot de kans op een Fin ![]() Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 21 juni 2016 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Loos alarm, hij had niks bij.
Valt tegen zeker Chapiro? |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De veiligheidsdiensten plus politie draaien overuren, enkel door dat moslimgebroed. Bij ons idem dito.
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Niet alle moslims zijn terroristen, doch de terroristen zijn wel moslim.
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Precies. Een goede terrorist test zijn bommen eerst uit op zichzelf.
Zij die de zee bevaren veranderen van klimaat maar niet van aard. Horatius Laatst gewijzigd door Chapiro : 21 juni 2016 om 08:31. |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() heeft zelf de ordediensten gebeld...
geen paniek, was maar een test om de reactietijden te meten. |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me inderdaad zoiets te zijn. Nu goed, neo 2 zal de komende tijd niet teveel klanten meer over de vloer krijgen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beweer niet dat er geen probleem is, maar het probleem helemaal verdraaid omschrijven, geeft meestal verdraaiden oplossingen. Draait ne keer een tijdje, bijvoorbeeld 30 jaar, uw tong rond in uw mond, denk ondertussen wat na, en kom dan eens terug. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]() Vanaf zij 'strafbare feiten' plegen, zijn ze geregistreerd.
In deze veronderstelling, is het bijna ongehoord, dat deze die NU opgepakt worden, nog NIET bij de Politie werden geregistreerd?. Dit laatste, in de veronderstelling, dat de huidige 'Zelfmoordboeven' van 'NU!', de criminele 'hangjongeren' van 'gisteren' zijn!!! Tja: 'Allah' ten opzichte van een zeker standpunt, zal dan toch 'Agbar' zijn . . . of niet?
#14 |
Schepen
|
![]() Vanaf zij 'strafbare feiten' plegen, zijn ze geregistreerd.
In deze veronderstelling, is het bijna ongehoord, dat deze die NU opgepakt worden, nog NIET bij de Politie werden geregistreerd?. Dit laatste, in de veronderstelling, dat de huidige 'Zelfmoordboeven' van 'NU!', de criminele 'hangjongeren' van 'gisteren' zijn!!! Tja: 'Allah' ten opzichte van een zeker standpunt, zal dan toch 'Akbar' zijn . . . of niet?
#15 |
Banneling
|
![]() laat ons eerlijk zijn
er lopen nog steeds teruggekeerde Syriëstrijders los rond, en terugkerende Syriëstrijders worden nog steeds niet systematich opgesloten. dit gaat eerder vroeg dan laat terug mis. maar geen nood wat zijn nu een paar tientallen slachtoffers ... |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de school shoot-outs in de VS zeggen genoeg.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Gaat kabouter Sjarel telkens er een verdachte situatie is persoonlijk komen opdraven ? Heeft die vent niets anders te doen ? Een heel netto maandloon per jaar kost deze belastende regering me meer dan de vorige en die fils �* papa lijkt zich te vervelen.
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat bedoel jij met 'beter'?
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |