![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verschillende auto's exploderen in Brusselse gemeente Sint-Gillis
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...t-Gillis.dhtml Een serie explosies heeft vannacht de Brusselse gemeente Sint-Gillis opgeschrikt. Minstens acht geparkeerde auto's stonden in lichterlaaie nadat enkele explosies plaatsvonden. Dat meldden bewoners op Twitter. Hulpdiensten hebben de situatie inmiddels onder controle. Er zou geen sprake zijn van een terroristische aanslag en er zouden geen doden of gewonden zijn gevallen. Gelukkig geen slachtoffers, geen terrorisme noch moslims... Later meer... |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Een spontane zelfontbranding van auto's die te lang onder een loden maan hebben gestaan.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Maar pas op. Zo hebben we ook auromatische geweren die zichzelf spontaan leegschieten en bommengordels welke spontaan ontploffen. Maar dit heeft niets met Moslims of Islam te maken. Ondertussen doen we verder alsof er niets gebeurt is en keken ernaar.(naar de dansende JONGEREN welke verlicht worden door het geflakker van de vuurtongen die de wagens verteren)
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las in mijn krant dat de branden crimineel waren. Aangestoken dus.
Waar jij dan zo'n titel vandaan haalt, is mij een raadsel. Tenzij we voortaan draden beginnen over branden, nog voor de brandweer ter plaatse is; over criminele feiten nog voor de flikken de tijd vonden om aan te komen; over zwangerschappen nog voor er geneukt werd; over peilingen nog voor ze gehouden werden; over koningen nog voor ze gekroond worden; over pedofilie in een parochie zonder priester, nog voor de kleine geboren is. (dat laatste is mogelijk: ik word peter van de kleine van onze buurvrouw. Ik wou hem over zijn bolleke aaien, maar ik mocht niet. Ik moet echt wachten tot hij geboren is.) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed. De branden blijken van criminele aard, dus kan het helemaal geen terrorisme zijn volgens De schoofzak. Wss waren het minderjarige witmanskindjes die met een aansteker onder de auto's naar hun verloren bal zochten, want die spelen 's nachts naar Brusselse traditie op de verkeersvrije straten. Toch feliciteer ik U en Uw buurvrouw, wat een prestatie! In blijde afwachting kan U zich ondertussen over Uw bolleke laten aaien. Alvast veel succes toegwenst. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() 't Is vakantie. Spelende kinderen in 't stad vandaag de dag.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Wat wil met deze hittegolf in België....alles kookt over.
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is het aangestoken. Een benzinetank ontploft niet uit zichzelf. Nu vertelden ze deze avond op de VRT dat de brand van de ene auto die bij de anderen heeft veroorzaakt. Waar ik ook wel wat sceptisch tegenover sta. 'T zal op de duur ook wel een "fait divers" worden zeker?
|
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Elke dode auto is een goede auto.
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan komt zo'n "leuk" nieuws over zoveel auto's die in brand gestoken zijn. Dat maakte me nog bozer. En dan zulke pruts-pers die meer fantasie titels maakt dan het ernstige werk. Dus nogmaals sorry. En mijn besluit: wat zijn dat toch begod voor toestanden daar in Brussel !! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prima. Dat kan gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe wordt een crimineel beter van een auto in brand te steken? Is het een afperser soms? Maar in dat geval zou hij snel op te pakken zijn, want dan zou de eigenaar van de auto hem moeten kennen.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze wilden blijkbaar alléén kijken of ge ook met auto's een barbecue kunt organiseren.... Niets om over wakker te liggen.... Zolang ge niet in Brussel zelf woont.... |
|
![]() |