![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat is jouw mening? Moet het kunnen of liever niet?
Koop jij dieronvriendelijke make up? Gebruik jij medicijnen die getest zijn op dieren? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe weet je of medicijnen getest zijn op dieren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Goede vraag.
Ik denk dat je dat beter eens navraagt aan je dokter. Zo weet ik dat voor de ziekte van Parkinson heel wat apen en gorilla's hebben afgezien. We zijn in ons hart misschien wel dierenvrienden, maar zijn we dat in onze daden? Als we kip kopen, zeggen we toch in feite dat dierenmishandeling ok is? En dat geldt voor nog producten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik weet moeten medicijnen op dieren worden getest alvorens proeven op mensen mogen worden uitgevoerd. Alle medicijnen zijn m.a.w. op dieren getest.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 26 juni 2016 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor medicijnen, als er geen alternatief is om het te testen: ok.
Men moet wel wat moeite doen om alternatieven te vinden. Voor cosmetica: niet. Als er twijfel is of wijvenverf gevaarlijk is, dan moeten ze het niet produceren en verkopen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Pff we mishandelen onszelf toch ook.
Ge moet eens rondkijken hoeveel mensen gedrag vertonen soortgelijk dat van opgesloten of mishandelde dieren ... Binnenkort gaan we er allemaal aan. 'Mensen' en dieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik mijn geweten volg neem ik het medicijn. Als ik mezelf laat sterven hierom laat ik een reeks personen achter die op me rekenen en me graag zien. Als het niet hoeft zal ik het niet doen. Is dat hypocriet? Ik denk zelf van niet.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, (bijna?) alles van medicijnen is gestest op dieren .. ivm make-up verdraag ik sowieso bijne enkel die vd apotheek en dan nog ... ik moet eerlijk bekennen dat ik er vaak niet bij stil sta of het nu een diervriendelijk product is of niet .... Ver van m'n bed show enzo ...... Maar moest het er expliciet op staan, verkies ik sowieso het diervriendelijke ...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we niet beter medicijnen uittesten op nutteloze figuren en/of profiteurs, die dan plots nuttig worden??
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gevangenissen zitten vol met nuttelozen die enkel geld kosten, moordenaars, verkrachters, kinderen ontvoerders/verkrachters/moordenaars/aanranders enzo...totaal nutteloos, zijn ze nog ergens goed voor en hoeven geen onschuldige, weerloze dieren te lijden Ook voor schoonmaakproducten wordt op dieren getest. Er worden zelfs nog steeds dieren getest op roken van sigaretten, wat nergens voor nodig is, de schadelijke gevolgen van roken zijn reeds lang gekend en bewezen. Om nog te zwijgen van de mode industrie, tassen van struisvogelleer (Hermes Birkin), krokodillenleer etc. Ganzen & eenden wiens pluimen levend geplukt worden, konijntjes levend gevild, schapen mishandelen, verwonden bij 't scheren, geforceerd voeren van ganzen voor foi gras etc etc... Teveel om op te noemen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 27 juni 2016 om 03:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zeggen allemaal wel tegen dierenmishandeling te zijn, maar lopen onze daden synchroon? Ik kan het diervriendelijke bijna niet betalen. Wat vroeger 20 frank kostte kost nu gauw 400 frank. Er is een hele uitbuitende markt van superfoods gekomen. Gezond leven hoeft niet duur te zijn? Wel laat het vlees eens en ge zult veel noten en dergelijke moeten eten. Dan moet je wel uitgebreid eten. Wat rauwkost zal het niet doen. Toch kan ik ervoor kiezen minder vlees te eten en dan duurzaam vlees te kopen. Echter doe ik dat ook niet omdat mijn routine zo gemakkelijk is. Elke dag vlees bij de groenten en het is rond. We moeten anders gaan leven, maar we doen het niet... En dan lezen we: mens over 100 jaar uitgestorven. Het is allemaal verbonden; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 27 juni 2016 om 07:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/2661/Dieren...t-afliep.dhtml
Tientallen honden afgemaakt omdat contract ten einde liep. Goedkoper dan eten en aandacht blijven geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.gut-aiderbichl.com/page.home.php
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 27 juni 2016 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op IS'ers.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat ik daar toch niet zelf op kom...dju. 😔
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal je eens genezen van je plotselinge opstoot van empathie voor de nog wandelende versie van je maaltijd. Kijk hier een volle minuut naar, en je bent genezen ! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rauw vlees met 'n zwart aangebrande rand?
:kots:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |