![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() True or not?
Ik zou die chat en site van dat recent pedo-schandaal anders wel eens willen bezichtigen, sorry ben nieuwsgierig ......... yep |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het dark web is vooral dark
Net voor het eerst in mijn leven naar een film uit de serie star trek gezien. Dat is gewoon een kinderfilm of zo???
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan daar ook allerlei drugs, wapens en andere illegale zaken aanschaffen. Lijkt me vooral een wereldje vol gangsters te zijn; maar als dat u ding is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hihi ik weet het
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij wilt toch graag in de bak geraken precies? Dan moede zeker op zoek gaan naar dat soort praktijken op 't net, want daar komt geen mens ooit achter.
Gratis kost & inwoon en uw uitkering loopt gewoon door, is 't dat waar ge op aast?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogal meegemaakt, je hebt mensen - waaronder ikzelf, met een deathwish, maar je hebt er ook met een 'prisonwish'.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het dark web is blijkbaar van de grond af ontworpen om niet traceerbaar te zijn. Er bestaat naar wat ik begrepen heb ook niet zoiets als een zoekmachine, je moet van een site weten om hem te vinden.
De wat illegalere gebruikers in het bijzonder zijn daar nog niet tevreden mee. Er bestaat niet zoiets als even binnen kijken op de echte pedo sites, ook niet als je weet waar je ze moet vinden. Op zo'n site binnenkomen is een soort infiltratiewerk. Maar het is zeker mogelijk. Verder is het inderdaad behoorlijk anoniem. De zwakste schakel in de beveiliging zijn de gebruikers zelf. Als ze persoonlijke informatie over zichzelf geven of ergens op het normale web aankondigen dat ze pedo sites gaan bezoeken kunnen ze natuurlijk wel getraceerd worden. (Noot: ben er nog nooit op geweest, kan volledig fout zitten.)
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 26 juni 2016 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee een prisonwish heb ik niet, maar dat darkweb heeft wel een aantrekkingskracht moet ik zeggen .... en ik geef toe dat als het helemaal veilig was ik wel eens zou gaan kijken, want die site(s) intrigreren me, XD!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *intrigeren
|
![]() |
![]() |
![]() |