![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Detail tekst: Citaat:
Het beste plan is ze NOOIT toelaten tot de EU of wil men zich echt nog meer miserie op de 'nek' nemen. De weder invoer van de doodstraf is dan weer geen slecht plan als het gaat om figuren waar het 500% van bewezen is dat ze een misdaad gepleegd hebben. Zomaar lukraak mensen gaan oppakken (lees: uitschakelen) omdat zij het niet eens zijn met de manier van 'regeren' dat lijkt mij dan weer ver gezocht. Een ander detail uit de tekst leerde: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dan bij Europa voegen ... en de cirque kan beginnen... is toch goed ? is toch dat wat ze willen ... die Europese leiders ... Turkije bij Europa ...
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 22 juli 2016 om 07:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de doodstraf in Turkije hebben we een hekel punt. Dat levert vooral dooie seculiere Turken op
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan hebben we de absolute zekerheid dat er nooit maar dan ook echt nooit iets gaat komen op vlak van lidmaatschap van turkije in de EU.
Laat Erdogan maar doen, hij keldert zijn eigen dossier en ik vind dat een heel goede zaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Hopelijk doet hij het niet,het zal gewoon een vluchtelingenstroom op gang brengen.En raad eens naar waar die zullen vluchten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() X2
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|