![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer reed je voor het laatst nog eens verder dan 100km van huis (enkel).
En waar reed je toen naartoe? Bij mij dateert dat al van begin april en toen ging de rit naar de luchthaven van Charleroi.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ervoor gezorgd dat ik werkgelateerd geen verplaatsingen meer hoef te doen van +50 km, dus de 100 plussers zijn enorm beperkt, want naar de zee is het voor mij ook geen 100 km.
Het moet dus geleden zijn van begin april. De terugrit van skiverlof. De komende maanden zitten er wel enkele tripjes aan te komen dus dan zal het wel wat frequenter zijn, maar ik denk dat ik op jaarbasis niet meer aan 10 verplaatsingen kom boven de 100 km en ik kan niet zeggen dat ik het mis eerlijk gezegd.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Iedere week een stuk of 2, 3 keer.
West-Vlaanderen, Gent, Brussel.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Donderdagavond 19 mei ben ik naar Leuven vertrokken, 86km volgens mijn GPS. Daar aangekomen echter, bleek het vinden van een parkeerplaats geen kleinigheidje. Ik heb vermoedelijk nog een half uurtje zitten rondrijden. Gevoelsmatig heb ik meer dan 100km (102km) gereden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zondag - Alicante.
100 km is toch geen afstand.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Belgie is dat natuurlijk wel een hele afstand. Ik heb er voor gezorgd dat ik voor mijn werk niet meer in Brussel, Antwerpen of over 1 van deze 2 steden moet zijn. Dus ik moet enkel in West en Oostvlaanderen zijn. Als je dan vanuit het Gentse komt geraak je niet meer aan 100 km enkele reis en ik vind dat fantastisch.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar heb je gelijk in.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begin mei, 1000 km, provence - Vlaanderen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 7 juni 2016 om 14:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorige zaterdag even de Nederlandse grens over geweest. Vanaf hier (regio Halle-Brussel) toch meer dan 100 km ver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Broekzele - Doornik - Broekzele
Achterlijke paupers van de schoonfamilie gaan bezoeken (in de Walen kost U dat geld ipv. dat ge daar wordt ontvangen als gast) Was ik naar Amsterdam gereden en had ik daar een hele dag mijn kloten toegesmoord in een coffeeshop, dan had het mij nog minder gekost dan wat die margiWalen U zo aftroggelen zonder ook maar de minste erkentelijkheid. Laatst gewijzigd door Stormram : 7 juni 2016 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Parijs 2 weken geleden. Ik was bijna Rijsel vergeten verleden week donderdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat moet op 9 november 1985 geweest zijn, naar den Delhaize van Aalst met m'n Golf GTI
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zele - Herk-de-Stad, vorige week.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Gisteren,van Langenfeld in het Oetztal in Oostenrijk naar Clusone Italie,prachtige rit over de timmelsjoch pas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn doorgaans gewetenloze kakkers met een stout bakkes én ze haten ons, point final. Ik ga me niet als een masochistje in allerlei bochten wringen om hen te proberen begrijpen. Er valt niks te begrijpen over schoftjes die nog niet eens aan mijn Vlaamse teenkaas kunnen tippen. Dat pikt bij hun en ik hoef dat niet pikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Professioneel zitten mijn meeste afstanden tussen de 50 en de 100 km ongeveer. Hoewel mss ook een aantal weken geleden met mijn motor, maar daar heb ik geen besef van kilometers. (dermee dat ik ook af en toe zonder naft val -_-)
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 7 juni 2016 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Bijna elke dag. Met een trein.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van het Kinshasa a/d Dender naar het verre Limburg. Nog dezelfde dag terug naar KadD, naar Roeselare voor een concertje, en terug naar KadD.
Kleine 500km gereden die dag. ![]() |
![]() |
![]() |