![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() http://doorbraak.be/nl/nieuws/een-ru...niet-agressief
Citaat:
Waarom zou ik geld betalen om me te laten voorliegen en beschimpen door de "regiliere" pers wanneer er http://doorbraak.be is? En http://www.geenstijl.nl/ ? En http://www.bvoltaire.fr/ ? |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() T'is allemaal de schuld van die dekselse Breivik!
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar volgens uw helden bij Doorbraak mag het gepeupel dat niet weten want, en nu komt het, "dat klinkt als een rechtvaardiging". Lees dus Doorbraak! Voor als je je nieuws graag simpel houdt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er nu een paar moslims flippen was dus helemaal niet onvoorspelbaar, vergeet zeer zeker niet het copycat-effect (naapers dus). Maar de inspriratie blijft weldegelijk het geweld en de oorlogen in de moslimwereld en riedeltjes in heilige boekjes. U kan daar eens over nadenken, als U het graag wat moeilijker maakt. Laatst gewijzigd door zonbron : 25 juli 2016 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Westers gedachtengoed werd totaal uitgesloten en gemarginaliseerd. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze cultuur wordt gerelativeerd maar de hunne is onaanraakbaar.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits het een rustige vriendelijke jongen was moet hetgeen gebeurd is zonder de minste twijfel de schuld zijn van onze samenleving.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die van ons wordt in één hokje gedrumd en de bloeddorstige cultuur wordt gerelativeerd. De zaken zijn omgedraaid. We need to revert to whole. JOIN MY CULT! |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want mijn arme hoofd begint een beetje te tollen wanneer ik al die woorden en begrippen zie voorbijvliegen: Salafisme, Wahabisme, Sunnisme, Shi'isme, Radicalisering, Zelfradicalisering, 24-uurs radicalisering, het verwarde-mannen-syndroom, het verliefde-mannen-syndroom, het vriendelijke-jongen-syndroom, het Breivik syndroom, enz ... enz ... enz ... In ruil geef ik u alvast mijn poging tot samenvatting. Het is een beetje kort uitgevallen (2 lettergrepen) maar dat ligt natuurlijk in de lijn van mijn mentale capaciteiten. U moet wel beloven er niet mee te lachen, akkoord? Mijn samenvatting luidt als volgt: Koran |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De Kruistochten waren verdedigingsoorlogen, tegen eeuwen van moslim agressie. Noord afrika, Israel was eeuwen overwegend Kristelijk, Joods voordat de Islam daar met het zwaard werd ingeplant. Maar het lijkt wel of die slechte gruwelijke Kristenen die brave vredelievende moslims in de pan hakten! |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() All should join my cult.
PM me |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het u nog niet duidelijk door middel van het filmpje in de andere draad hier....
Diegene die de verbaal agressieve allochtoon gaat knuffelen terwijl die net een herdenkingsdienst verstoord is uiteraard de goede... Degene die tegen deze agressieve allochtoon verbaal ingaat dient onverwijld te worden geneutraliseerd... Ze moesten zich nu eenmaal eens geviseerd voelen in het onvriendelijke westen.... Toch hélemaal onze eigen schuld zeker... ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik neem niets terug. Join my cult.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat de islam en de koran nooit hadden bestaan zou de wereld er iewat anders hebben uitgezien. De waarheid is natuurlijk te simpel... |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is nogal raar om iemand op een forum op voorhand te vragen je niet uit te lachen. Duidt dat erop dat u in het echte leven al vaak bent uitgelachen om zulke uitspraken? In verband met dit artikel: ik zie niet in hoe bijvoorbeeld Hitler of Stalin's daden verklaard zouden kunnen worden met 'Koran'. Om te beginnen is er geen enkele geloofwaardige bron waaruit zou blijken dat een van beide deze gelezen, laat staan ernaar gehandeld zou hebben. Dat Hitler zijn hondje heel graag zag is echter wél algemeen geweten en gedocumenteerd. Mij lijkt dat hij die hond gebruikte als spons voor zijn menselijke affectie, als compensatie voor de gruwelijke persoon die hij daarbuiten was. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De moeder van de slachter van die Franse priester vindt haar zoon nu nog altijd zo'n "lieve jongen".
Ze heeft wel spijt dat het gebeurt is. Waarschijnlijk omdat het zeuneke doodgeschoten werd, want over het slachtoffer geen woord.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 28 juli 2016 om 10:00. |
![]() |