![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Zoek de 10 verschillen.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg smakeloze vergelijking.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grootste verschil : onder sharia had ze misschien de doodstraf gekregen inderdaad
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens Genuivere is dat een ongelovige die wordt afgemaakt.
Het mag. Maar dan jij ook.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik had er beter 3 ipv 10 gevraagd
Laatst gewijzigd door Guinevere : 26 augustus 2016 om 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daar moet ik toch echt op doordenken, doordenken en doordenken om verschillen te ontdekken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het leek haar en schitterend idee op het moment zelf.
Niet genoeg over gedacht
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Guinevere;8212837]Zoek de 10 verschillen.
![]() ihihihi Guinestar je hebt de foto gebruikt die ik had gepost!! hihi! LOL! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet alleen smakeloos, maar als je erover 'doordenkt'
![]() Ik denk dan Guinevere het licht begint te zien. ![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Beeld 1: Provocerend persoon wordt gewezen op een overtreding van de kledingregels. (een naturist daar zou niet zo beleefd worden bejegend).
Beeld 2 : In een islamstaat wordt een vrouw doodgeschoten als een gevaarlijk beest door een paar godsdienstwaanzinnigen om een waarschijnlijk totaal futiele reden. Couscous laten aanbranden of zoiets...
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 26 augustus 2016 om 10:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drie flikken met een blauw t-shirt en eentje met een wit dan!!
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() Ik zie 1 duidelijk verschil.
Een gebrek aan context. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is toch krek hetzelfde.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Gelijkenissen zoeken is makkelijk, want er is slechts één gelijkenis. De getroffene is in beide gevallen een vrouw die naar alle waarschijnlijkheid het islamitische geloof aanhangt. Verder zie ik enkel verschillen.
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Ik vind het echt belachelijk dat men de Boerkini verbiedt op het strand. Mag ik er nog in een jeans over ? Mag je nog regenkledij aan in de herfst ? De oorlog tegen de radicale islam die win je zo niet hoor, die verlies je zo.
In het zwembad vind ik het wel niet kunnen. Puur hygiënisch. Een badpak met pijpen halverwege de dij en de bovenarm moet daar maar voldoende zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() De vrouw op de eerste foto wordt onderworpen aan een identiteitscontrole, normaal dat ze daarvoor die vod van haar kop moet doen.
Andere mogelijkheid is dat ze de kinderen op het strand bang maakt, door als 'n onherkenbaar spook rond te waren. Die vrouw op de tweede foto heeft wsl ne penalty gemist. Heb ik het goed geraden ?