![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Beste politics-mensen, ik heb er van genoten om kennis van jullie te nemen over de laatste maanden. Nu dat men 6e maand op dit forum er aankomt, voel ik dat het nodig is om iets met jullie te delen over mezelf, iets wat waarschijnlijk niemand van jullie gaat geloven. Ik heb geen benen. Inderdaad... Ik verloor ze na een auto-accident bijna 5 jaar geleden. Dat is de reden waarom ik van thuis uit studeer, en ik dus zeer veel tijd heb om hier op dit forum rond te hangen. Je moet me niet geloven, maar als je me gelooft, denk dan aub niet dat ik minderwaardig ben. Welk verschil maakt het immers uit? Wij zijn allemaal evenwaardig op het internet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ehm... ok... Thanks for sharing, I guess...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Er zijn er hier zelfs zonder hersenen die posten, dus wat maakt het uit?
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() 6 maanden, 1 post?
Een bekentenis waarvoor je een dubbelnick aanmaakt, tsjaaaa....
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb al vaker onder mensen hun eerste posting 'welkom op dit forum' geschreven. Uiteraard wens ik jou ook een hartelijk welkom. ik wens je ook veel sterkte. Ik hoop dat je je wat kan amuseren met het eigenzinnig forumvolkje dat hier rondhangt.
driewerf
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij is vorige maand lid geworden, dus wat ben je allemaal aan het zeggen eigenlijk.
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. Laatst gewijzigd door Dies : 1 november 2004 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() er is mij iets aan het dagen! Banneling? BB?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We verwachten van jou niet meer of niet minder dan dat je bij het posten, je beste beente voorzet. Gelieve vooral veel te posten als je met het verkeerde been uit bed gestapt bent. Wij houden van stevige diskussies. Bij het argumenteren, wel bronnen vermelden, anders krijg je het verwijt dat je geen been hebt om op te staan. Maar genoeg flauw gegrapt, wat ik nu echt wou zeggen: succes met je studies.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door doornroosje : 1 november 2004 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Euh waarom is Jan geband?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |