![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ALGEMENE RECHTEN VAN DE MENS
Algemene rechten van de mens in de Koran Detail tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou dat ook de slaven omvatten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Tweede vers was bedoeld voor de joden; de "kinderen Israels".
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 augustus 2016 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er geen idee van daar ik zo niet echt thuis ben in hun 'leer'.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga dat nog eens verder uitpluizen want zoals ik al schreef is mijn kennis daar niet echt goed over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Abrogatie Chronologische volgorde koran 'n Ex moslim die meer uitleg geeft over omstreden verzen, alsook de moslim taktiek om aan te tonen dat islam uiteraard vrede is.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Misschien wordt het tijd massaal het goede te belichten en ons te verenigen.
Hand in hand naar een nieuwe wereld. Verenig de verschillen, laat ze ons niet uit elkaar drijven. Gewoon terug vriend worden en onze maatschappij herstellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geniaal plan. ![]() Want dat hebben we nog niet geprobeerd. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Imagine all the people!
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De wereld is maar een illusie, het is niet echt. Ik ben in controle en rondom mij heerst vrede. Ik hoop dat wij met zijn allen de vrede kunnen bewaren. Dat de rust zich hersteld. Ik ga terug naar markten, ik neem terug de metro en alles is koet. Peace is on our hands. Ik was in word bezig aan een tekst, en dan dacht ik, waarom zou ik dat doen? Laat alles gewoon zo, als iedereen mekaar met rust laat en in zijn eigen waarde zou laten, imagine what a wonderful world this could be. Het einde nadert en ik ga die laatste momenten gewoon in liefde en vrede opleven. De niet materiële zaken naar waarde schatten en doen alsof er niets aan de hand is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |