![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uitslag van het spelleke De Slimste Mens werd vroegtijdig gelekt.
Of je dat spelleke nu leuk vindt, of net belachelijk-kinderachtig: het is niet proper zo de pret te bederven. Wat moeten we met zo'n streken doen, maatschappelijk gesproken ? De tv-zender kan betrokkene trachten op te sporen (want zijn identiteit is natuurlijk niet duidelijk), en een schadeclaim indienen voor de burgerlijke rechtbank. Persoonlijk vind ik wel dat zo'n vuile streek ook bestraft moet worden. Dat is toch ongeveer zoiets als oneerlijk handel drijven, private oplichting of beter nog: vandalisme. Schade toebrengen aan andermans goed. titel: Vier overweegt juridische stappen tegen 'verrader' van 'Slimste Mens'-winnaar link: http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...4-400212814eec ![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over wat gaat dat misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is weinig sympathiek, maar ik betwijfel of dit juridische gevolgen zal krijgen.
Ik zou niet weten op welke basis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() 1382-1383 zeker? Maar lijkt mij idd lastig. Toon maar eens aan dat Vier schade heeft geleden.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet alleszins.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ach,als mensen graag naar het programma kijken dat ze dat maar doen,niemand heeft daar last van.Wat de pretbederver betreft,kunnen ze die geen paar boksen op zijn muil geven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() *Kijk eens hoe intellectueel ik ben. Ik heb geen tv. Ik spendeer mijn avonden met het lezen van de Principia Mathematica en Kritik der reinen Vernunft* En als ze dan meepraten over Olga Leyers weten ze het louter uit de boekskes van bij de kapper of den doktoor, "want daar ligt nu eenmaal niets van niveau".
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 24 december 2016 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je soms mensen bezig hoort, kijkt werkelijk niemand daar naar. Toch hebben ze allemaal een uitgesproken mening over die en die kandidaat en de manier waarop hij of zij speelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie is Olga Leyers?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Maak u niet ongerust, ik heb uw opblaasbare buttplug netjes laten liggen.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN