![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Moneyquote die op heel veel terreinen toepasbaar is:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ja het is hier ook binnengedrongen.
Het was sterker dan mezelf. Alsof ik er iets mee moest doen en mijn vader moest contacteren nu het nog kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, vader en zoon, dat is een heel moeilijk punt.
Ik moet mijn vader nog altijd begraven. Toen hij stierf heeft mij dat niks gedaan. Toch leeft hij nog steeds in mij voort...als een probleem. Liefde is er nooit geweest....wel heel diep verborgen. Het probleem van de zieke vader staat ook in een boek van Maarten 't Hart beschreven: De aansprekers geheten.
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat zijn dood mij wel zou treffen, maar ik ben me te bewust geworden. Ik weet niet of ik spijt zou hebben of ik contact vermeed door een breuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
Maar mijn vader had de gewoonte mij altijd weer te vernederen, en ik vreesde dat hij dat zelfs op zijn sterfbed nog zou doen.
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 26 september 2016 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meditatie is superieur tegenover liefde. Uit meditatie groeit mededogen. Liefde is een tijdverdrijf voor geliefden die elkaar de ene dag haten en de andere dag weer liefhebben. Net zoals een verkeerslicht.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het meest wezenlijke tussen vader en zoon is niet zozeer de liefde, maar de geest van het denken en begrijpen van elkander.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Hoe weet die vuile moordenaar nu wat liefde is,
|
![]() |
![]() |