![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar ik een hekel aan heb: naast het urinoir pissen. Waarvan ik helemaal over de rooie ga: meestal oude mannen die in het toilet rechtstaand urineren en daarbij de bril en alles errond besproeien. De meeste mensen hebben geen greintje respect voor anderen.
Enige bedenking die ik kan maken bij naast het urinoir urineren: over het ontwerp van sommige urinoirs is niet echt goed nagedacht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind urinoirs een overbodige uitvinding. Zijn er mannen die dat leuk vinden, schouder aan schouder te staan plassen?
Gewoon iedereen op de pot, in zijn eigen hokje, zittend. Dan is er ook geen onderscheid meer nodig tussen vrouwen- en mannen WC's.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al ooit eens in een publieke plaats geweest? Blijkbaar niet, want de wachtrijen bij de damestoiletten vallen wel op in vergelijking met de herentoiletten.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ach wat een gezeik
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() nog irritanter is, bij het schijten op een openbaar wc, er toiletwater tot tegen uw aars plonst. Men kan dat dan wel oplossen met een paar laagjes wc-papier op het water te leggen (die laagjes die je eerst gebruikt om de bril af te vegen).
Vraagje voor de artsen hier op het forum!: kan men hierdoor nu een of andere smerige ziekte oplopen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het openbaar toilet dient vlugger verlaten te worden, ten bate de volgende bezoeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALLE mannen die rechtstaand plassen doen dat hoor. Jij dus ook Hypo'ke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met nu transseksuelen een nieuwe categorie van toiletten willen invoeren. Sommigen zouden de verbouwingen die dat meebrengt goed vinden voor de "economie".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hoomer : 30 oktober 2016 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Getuige zijn niet erkende dochter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Vrouwen zijn geniepig. Dat kan ik weten want ik was ooit kuisvrouw. Ze beschuldigen mannen ervan de bovenkant van de wc bril vol te sproeien en eisen dat mannen de bril telkens opheffen en terug neer leggen. Zelf sproeien ze de onderkant van de bril vol waardoor de mannen hun handen vol vrouwenpis hangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt niet hoor Noortje. Ik nodig je persoonlijk uit om dat eens te controleren terwijl ik plas, je zal zien dat er geen spetter naast de pot valt bij mij. Ik zal je dan wel vertellen wat je moet doen als je deze weddenschap verliest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |