Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 oktober 2016, 17:51   #1
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 78.042
Standaard Station van Hasselt: Vergeetput van de NMBS.

Ik kan geen link geven want de website van HBVL ligt plat.


Koen Snoekx schrijft het volgende:

Eén conclusie na een tocht langs 10 stations in de Belgische provinciehoofdsteden.

"Station van Hasselt: Vergeetput van de NMBS".

Het hele artikel overschrijven zou teveel van mijn tijd vergen.
Toch wil ik gerust de vergelijkingscijfers hier neertypen.
  1. Antwerpen Centraal 775 miljoen euro voor 201.619 reizigers / week.
  2. Luik-Guillemins 312 miljoen euro voor 102.340 reizigers / week.
  3. Bergen 272 miljoen euro voor 52.249 reizigers / week.
  4. Gent-Stint-Pieters 226 miljoen euro voor 322.315 reizigers / week.
  5. Brugge 58 miljoen euro voor 114.666 reizigers / week.
  6. Leuven 27 miljoen euro voor 189.060 reizigers / week.
  7. Aarlen 3 miljoen euro voor 23.506 reizigers / week.
  8. Namen Renovatiekosten zijn onbekend voor 108.804 reizigers / week.
  9. Hasselt 0 miljoen euro voor 42.123 reizigers / week.
  10. Waver 0 miljoen euro voor 5.536 reizigers / week.

Sta me toe op te merken dat de cijfers juist geïnterpreteerd dienen te worden.
Niet ieder station had nood aan een grondige renovatie, sommige stations werden tussendoor wel goed onderhouden.

Ook de cijfers van de reizigers moeten met de nodige voorzichtigheid gebruikt worden. Hasselt heeft bijvoorbeeld heel weinig parking, hierdoor nemen reizigers soms elders de trein (het station voor of het station achter Hasselt.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 18:40   #2
Yarisken
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 3 augustus 2011
Berichten: 805
Standaard

Limburgers zijn walen die Nederlands spreken. Waarom daar geld in steken ....
Yarisken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 18:44   #3
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 23.636
Standaard

Berchem is een veel gebruikt station dat wel eens een renovatie kan gebruiken.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2016, 22:57   #4
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik kan geen link geven want de website van HBVL ligt plat.


Koen Snoekx schrijft het volgende:

Eén conclusie na een tocht langs 10 stations in de Belgische provinciehoofdsteden.

"Station van Hasselt: Vergeetput van de NMBS".

Het hele artikel overschrijven zou teveel van mijn tijd vergen.
Toch wil ik gerust de vergelijkingscijfers hier neertypen.
  1. Antwerpen Centraal 775 miljoen euro voor 201.619 reizigers / week.
  2. Luik-Guillemins 312 miljoen euro voor 102.340 reizigers / week.
  3. Bergen 272 miljoen euro voor 52.249 reizigers / week.
  4. Gent-Stint-Pieters 226 miljoen euro voor 322.315 reizigers / week.
  5. Brugge 58 miljoen euro voor 114.666 reizigers / week.
  6. Leuven 27 miljoen euro voor 189.060 reizigers / week.
  7. Aarlen 3 miljoen euro voor 23.506 reizigers / week.
  8. Namen Renovatiekosten zijn onbekend voor 108.804 reizigers / week.
  9. Hasselt 0 miljoen euro voor 42.123 reizigers / week.
  10. Waver 0 miljoen euro voor 5.536 reizigers / week.

Sta me toe op te merken dat de cijfers juist geïnterpreteerd dienen te worden.
Niet ieder station had nood aan een grondige renovatie, sommige stations werden tussendoor wel goed onderhouden.

Ook de cijfers van de reizigers moeten met de nodige voorzichtigheid gebruikt worden. Hasselt heeft bijvoorbeeld heel weinig parking, hierdoor nemen reizigers soms elders de trein (het station voor of het station achter Hasselt.
U vergeet er wel bij te schrijven dat in dat artikel ook staat dat het station van Hasselt gewoonweg vuil is.
Er is nochtans een privé onderhoudsfirma die instaat voor dat onderhoud maar daar duidelijk niet in slaagt.
Toch raar dat u dit vergeten bent.
En u vergeet het nieuwe gerechtsgebouw juist naast het station van Hasselt.
Ondergrondse parking met korting voor treinreizigers die daar hun auto parkeren.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2016, 08:07   #5
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
U vergeet er wel bij te schrijven dat in dat artikel ook staat dat het station van Hasselt gewoonweg vuil is.
Misschien werken ze niet zo snel in H�*�*�*�*�*�*sselt.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2016, 08:16   #6
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 78.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
U vergeet er wel bij te schrijven dat in dat artikel ook staat dat het station van Hasselt gewoonweg vuil is.
Er is nochtans een privé onderhoudsfirma die instaat voor dat onderhoud maar daar duidelijk niet in slaagt.
Toch raar dat u dit vergeten bent.
En u vergeet het nieuwe gerechtsgebouw juist naast het station van Hasselt.
Ondergrondse parking met korting voor treinreizigers die daar hun auto parkeren.
Wat begrijpt u niet aan niet onderhouden?
Het is een structureel probleem en geen probleem dat men oplost met stoffer en blik.
Blijkt nu ook nog eens dat de buitenomgeving onderhouden wordt door Infrabel.
De privéfirma staat enkel in voor het kuisen van de loketten en de burelen.
Zelfs de tunnels en ... zijn voor rekening van INFRABEL.

Bel maar eens naar Hasselt!
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 02:03   #7
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 117.759
Standaard

Sinds Stevaert van Hasselt een auto-vijandige stad maakte kan je ze beter vermijden.
Ik stapte niet alleen in Kiewit op als ik de trein moest nemen (waar niet eens een station is maar alleen een stopplaats) ik liet ook de Hasselse winkelstraten "links" liggen wegens vijandig voor wagens.

Wat het onderhoud van het station betreft.....Als dat gebeurt door hetzelfde soort personeel dat de spoorwegen en de spoorbermen "onderhoudt" dan begrijp ik wat er aan de hand is in Hasselt. Tien mannen van een dozijn die met de handen op de rug toekijken hoe twee mannen de handen uit de mouwen steken....

Ik snap alleen niet dat alleen het station in Hasselt slecht onderhouden zou zijn.
Of de prioriteiten van het Hasseltste stadsbestuur moeten daar voor iets tussenzitten....
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2016, 08:23   #8
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Sinds Stevaert van Hasselt een auto-vijandige stad maakte kan je ze beter vermijden.
Ik stapte niet alleen in Kiewit op als ik de trein moest nemen (waar niet eens een station is maar alleen een stopplaats) ik liet ook de Hasselse winkelstraten "links" liggen wegens vijandig voor wagens.

Wat het onderhoud van het station betreft.....Als dat gebeurt door hetzelfde soort personeel dat de spoorwegen en de spoorbermen "onderhoudt" dan begrijp ik wat er aan de hand is in Hasselt. Tien mannen van een dozijn die met de handen op de rug toekijken hoe twee mannen de handen uit de mouwen steken....

Ik snap alleen niet dat alleen het station in Hasselt slecht onderhouden zou zijn.
Of de prioriteiten van het Hasseltste stadsbestuur moeten daar voor iets tussenzitten....
Het is nog veel simpeler, de NMBS voorziet gewoon geen budget dus dan krijg je dit soort toestanden. Ze vergooien liever miljoenen aan megalomane Farao projecten zoals in Mons of Luik.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 08:35   #9
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 78.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Het is nog veel simpeler, de NMBS voorziet gewoon geen budget dus dan krijg je dit soort toestanden. Ze vergooien liever miljoenen aan megalomane Farao projecten zoals in Mons of Luik.
Inderdaad.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 09:37   #10
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard

De Franstaligen leggen de nadruk op het station van Froyennes.
Schandalig hoe weinig daarin geïnvesteerd wordt.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 11:31   #11
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De Franstaligen leggen de nadruk op het station van Froyennes.
Schandalig hoe weinig daarin geïnvesteerd wordt.

.
Bij de NMBS wordt nog dagelijks het wafelijzersysteem toegepast.
__________________
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 11:33   #12
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Het is nog veel simpeler, de NMBS voorziet gewoon geen budget dus dan krijg je dit soort toestanden. Ze vergooien liever miljoenen aan megalomane Farao projecten zoals in Mons of Luik.
[quote] Antwerpen Centraal 775 miljoen euro voor 201.619 reizigers / week.
Luik-Guillemins 312 miljoen euro voor 102.340 reizigers / week.
Bergen 272 miljoen euro voor 52.249 reizigers / week.
Gent-Stint-Pieters 226 miljoen euro voor 322.315 reizigers / week.
Brugge 58 miljoen euro voor 114.666 reizigers / week.
Leuven 27 miljoen euro voor 189.060 reizigers / week.
Aarlen 3 miljoen euro voor 23.506 reizigers / week.
Namen Renovatiekosten zijn onbekend voor 108.804 reizigers / week.
Hasselt 0 miljoen euro voor 42.123 reizigers / week.
Waver 0 miljoen euro voor 5.536 reizigers / week.
[:quote]

Dat is samen 1.673 miljoen.

Waarvan in Vlaanderen 1.086 miljoen en in Wallonië 587 miljoen geïnvesteerd wordt.
M.a.w. volgens deze cijfers krijgt Vlaanderen 63,36% van het totaalbedrag.

Waarvan 0,00% naar Limburg gaat. Terwijl Limburgers via allerlei autotaksen meer dan zijn deel bijdragen aan de subsidiëring van het openbaar vervoer.

Hier afkomen dat de Walen schuldig zijn aan het miskennen van Limburg bij spoorinvesteringen is larie als ik deze cijfers bekijk. Die uitleg is dus enkel goed om de aandacht af te leiden van Vlaams wanbeheer..
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 11:37   #13
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 78.042
Standaard

[quote=pajoske;8289854]
Citaat:
Antwerpen Centraal 775 miljoen euro voor 201.619 reizigers / week.
Luik-Guillemins 312 miljoen euro voor 102.340 reizigers / week.
Bergen 272 miljoen euro voor 52.249 reizigers / week.
Gent-Stint-Pieters 226 miljoen euro voor 322.315 reizigers / week.
Brugge 58 miljoen euro voor 114.666 reizigers / week.
Leuven 27 miljoen euro voor 189.060 reizigers / week.
Aarlen 3 miljoen euro voor 23.506 reizigers / week.
Namen Renovatiekosten zijn onbekend voor 108.804 reizigers / week.
Hasselt 0 miljoen euro voor 42.123 reizigers / week.
Waver 0 miljoen euro voor 5.536 reizigers / week.
[:quote]

Dat is samen 1.673 miljoen.

Waarvan in Vlaanderen 1.086 miljoen en in Wallonië 587 miljoen geïnvesteerd wordt.
M.a.w. volgens deze cijfers krijgt Vlaanderen 63,36% van het totaalbedrag.

Waarvan 0,00% naar Limburg gaat. Terwijl Limburgers via allerlei autotaksen meer dan zijn deel bijdragen aan de subsidiëring van het openbaar vervoer.

Hier afkomen dat de Walen schuldig zijn aan het miskennen van Limburg bij spoorinvesteringen is larie als ik deze cijfers bekijk. Die uitleg is dus enkel goed om de aandacht af te leiden van Vlaams wanbeheer..
Vlaams wanbeheer?
NMBS is federaal.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 11:39   #14
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 78.042
Standaard

[quote=pajoske;8289854]
Citaat:
Antwerpen Centraal 775 miljoen euro voor 201.619 reizigers / week.
Luik-Guillemins 312 miljoen euro voor 102.340 reizigers / week.
Bergen 272 miljoen euro voor 52.249 reizigers / week.
Gent-Stint-Pieters 226 miljoen euro voor 322.315 reizigers / week.
Brugge 58 miljoen euro voor 114.666 reizigers / week.
Leuven 27 miljoen euro voor 189.060 reizigers / week.
Aarlen 3 miljoen euro voor 23.506 reizigers / week.
Namen Renovatiekosten zijn onbekend voor 108.804 reizigers / week.
Hasselt 0 miljoen euro voor 42.123 reizigers / week.
Waver 0 miljoen euro voor 5.536 reizigers / week.
[:quote]

Dat is samen 1.673 miljoen.

Waarvan in Vlaanderen 1.086 miljoen en in Wallonië 587 miljoen geïnvesteerd wordt.
M.a.w. volgens deze cijfers krijgt Vlaanderen 63,36% van het totaalbedrag.

Waarvan 0,00% naar Limburg gaat. Terwijl Limburgers via allerlei autotaksen meer dan zijn deel bijdragen aan de subsidiëring van het openbaar vervoer.

Hier afkomen dat de Walen schuldig zijn aan het miskennen van Limburg bij spoorinvesteringen is larie als ik deze cijfers bekijk. Die uitleg is dus enkel goed om de aandacht af te leiden van Vlaams wanbeheer..
En ook deze cijfers zijn geen juist beeld van de investeringen, ze geven bijvoorbeeld niet weer hoe de toestand was voor de renovatie.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 13:02   #15
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 101.523
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Antwerpen Centraal 775 miljoen euro voor 201.619 reizigers / week.
Luik-Guillemins 312 miljoen euro voor 102.340 reizigers / week.
Bergen 272 miljoen euro voor 52.249 reizigers / week.
Gent-Stint-Pieters 226 miljoen euro voor 322.315 reizigers / week.
Brugge 58 miljoen euro voor 114.666 reizigers / week.
Leuven 27 miljoen euro voor 189.060 reizigers / week.
Aarlen 3 miljoen euro voor 23.506 reizigers / week.
Namen Renovatiekosten zijn onbekend voor 108.804 reizigers / week.
Hasselt 0 miljoen euro voor 42.123 reizigers / week.
Waver 0 miljoen euro voor 5.536 reizigers / week.
[:quote]

Dat is samen 1.673 miljoen.

Waarvan in Vlaanderen 1.086 miljoen en in Wallonië 587 miljoen geïnvesteerd wordt.
M.a.w. volgens deze cijfers krijgt Vlaanderen 63,36% van het totaalbedrag.

Waarvan 0,00% naar Limburg gaat. Terwijl Limburgers via allerlei autotaksen meer dan zijn deel bijdragen aan de subsidiëring van het openbaar vervoer.

Hier afkomen dat de Walen schuldig zijn aan het miskennen van Limburg bij spoorinvesteringen is larie als ik deze cijfers bekijk. Die uitleg is dus enkel goed om de aandacht af te leiden van Vlaams wanbeheer..
:trololoo:
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 14:49   #16
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik kan geen link geven want de website van HBVL ligt plat.


Koen Snoekx schrijft het volgende:

Eén conclusie na een tocht langs 10 stations in de Belgische provinciehoofdsteden.

"Station van Hasselt: Vergeetput van de NMBS".

Het hele artikel overschrijven zou teveel van mijn tijd vergen.
Toch wil ik gerust de vergelijkingscijfers hier neertypen.
  1. Antwerpen Centraal 775 miljoen euro voor 201.619 reizigers / week.
  2. Luik-Guillemins 312 miljoen euro voor 102.340 reizigers / week.
  3. Bergen 272 miljoen euro voor 52.249 reizigers / week.
  4. Gent-Stint-Pieters 226 miljoen euro voor 322.315 reizigers / week.
  5. Brugge 58 miljoen euro voor 114.666 reizigers / week.
  6. Leuven 27 miljoen euro voor 189.060 reizigers / week.
  7. Aarlen 3 miljoen euro voor 23.506 reizigers / week.
  8. Namen Renovatiekosten zijn onbekend voor 108.804 reizigers / week.
  9. Hasselt 0 miljoen euro voor 42.123 reizigers / week.
  10. Waver 0 miljoen euro voor 5.536 reizigers / week.

Sta me toe op te merken dat de cijfers juist geïnterpreteerd dienen te worden.
Niet ieder station had nood aan een grondige renovatie, sommige stations werden tussendoor wel goed onderhouden.

Ook de cijfers van de reizigers moeten met de nodige voorzichtigheid gebruikt worden. Hasselt heeft bijvoorbeeld heel weinig parking, hierdoor nemen reizigers soms elders de trein (het station voor of het station achter Hasselt.
HBVL failliet misschien ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 15:32   #17
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.883
Standaard

[quote=reservespeler;8289857]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht

Vlaams wanbeheer?
NMBS is federaal.
JA, en dan? Zijn er geen Vlamingen die invloed hebben op de besteding van 60% van de totale NMBS investeringen die naar Vlaanderen gaan? Zijn het de Walen die beslist hebben dat 775 miljoen euro naar Antwerpen-centraal gaan en 0 euro naar Hasselt? Hebben de Vlaamse politici geprotesteerd zodat Antwerpen minder zou krijgen en het aftandse station van Hasselt eindelijk een vernieuwing zou krijgen?

De grote manitou van Antwerpen komt voor de onnozelste mededelingen en eigen meningen op TV. Hebt gij die, als voorzitter van de grootste Vlaamse partij, horen protesteren over de slechte verdeling van NMBS-geld in het Vlaamse gewest?
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 15:34   #18
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
JA, en dan? Zijn er geen Vlamingen die invloed hebben op de besteding van 60% van de totale NMBS investeringen die naar Vlaanderen gaan? Zijn het de Walen die beslist hebben dat 775 miljoen euro naar Antwerpen-centraal gaan en 0 euro naar Hasselt? Hebben de Vlaamse politici geprotesteerd zodat Antwerpen minder zou krijgen en het aftandse station van Hasselt eindelijk een vernieuwing zou krijgen?

De grote manitou van Antwerpen komt voor de onnozelste mededelingen en eigen meningen op TV. Hebt gij die, als voorzitter van de grootste Vlaamse partij, horen protesteren over de slechte verdeling van NMBS-geld in het Vlaamse gewest?
U begrijpt het niet.

Alles wat Federaal is is sowieso slecht en de fout van de Walen.

Laatst gewijzigd door Henri1 : 14 november 2016 om 15:35.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 15:35   #19
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
HBVL failliet misschien ?
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20161021_0...etput-van-nmbs
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2016, 15:48   #20
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 101.523
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
U begrijpt het niet.

Alles wat Federaal is is sowieso slecht en de fout van de Walen.
Het is ietwat ruimer van aard, eerder 'de fout van alles wat anti-Vlaams is'.

Maar inderdaad, de Walen horen daarbij.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be