![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met bomgordel voorbij security: controle Brussels Airport zo lek als een zeef.
Citaat:
Citaat:
En dan zie je héél der uitzendingen op TV hoe de security controles er in andere landen op nagehouden worden. Met een bomgordel voorbij de security controle lopen dat lijkt mij toch iets wat totaal niet zou mogen kunnen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men zo maar geen milieuterroristen op ideeën brengt...want vliegtuigen zijn foei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar is men nog steeds niet wakker geworden ook niet na de de aanslagen in Brussel 2016 die toch een aantal mensen het leven gekost heeft en de nodige gewonden en mensen die gehandicapt verder door het leven zullen moeten gaan.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 februari 2019 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als profiteurpartijen moeten kiezen tussen hun profitariaat of de veiligheid van het volk, dan is de keuze snel gemaakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() en dan willen Koentje Geens en de rest van onze onbekwame politici die geradicaliseerde Syriestrijders terughalen naar ons land. We kunnen nog niet eens de veiligheid van onze luchthaven garanderen, laat staan dat we dergelijk gespuis onder controle zouden houden....die politici toch
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geens is tenminste geen leugenaar. Hij durft de waarheid zeggen. Hij stuurde een recent verkiezingspamflet waarin hij zelf het volgende zegt :"Ondanks ik mijn haar kwijt ben heb ik mijn streken nog niet afgeleerd!" Eindelijk eens een politieker die zelfkennis heeft en er ook durft voor uitkomen. Als hij zijn streken maar niet geleerd heeft van een naamgenoot die vroeger alles arrengeerde voor de vakboungd. Want die staat in mijn notaboekje op de eerste bladzijde. Junior; of wat ook; is echter wel verkeerd als hij denkt dat hij resultaat zal boeken met eerlijke verklaringen. Dat hij maar uitkijkt of hij vliegt buiten bij zijn broeders. Daarbij in Vlaanderen zijn alle redenen goed om een dolk tussen uw schouderbladen te steken. Hij is reeds zes jaar beroepspolitieker. Dan zou hij toch moeten weten dat er in dit land maar weinig confraters rondlopen die ongestraft van onderbroek kunnen ruilen. Dat hij maar eens gaat spreken met den Bart. Die is er voorlopig in geslaagd maar het is weinigen gegeven. Maar deze is ook geen politieker maar een werknemer. Hij zegde het zelf. "Mijn werkgever is Voka" Ik besef wat dit betekent. Mijn zuurverdiende spaarcenten zijn op en zitten intussen bij VOKA. Hopelijk kunnen ze nog dienen om in het buitenland anderen dood te concurreren. Dan komt er misschien iets van terug om onze toeristen uit de grote zandbak te onderhouden. En nu zet ik voorlopig mijn ploat af! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 28 februari 2019 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toen was Jean Jambon nog Minister. Hij hij zijn job slecht gedaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, Henri, lach wat met de slachtoffers die gevallen bij aanslagen, maak het wat belachelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20190228_04216567
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Ach ja van heel nabij meegemaakt en zelf ook beroepshalve dergelijke testen in meerdere luchthavens gedaan. Ik liep zo bij een grote koeriersmaatschappij binnen en ging met een pakket in de hand gewoon buiten. Ik had een groot mes in de handbagage verborgen en ging tot aan de gates. Zelfs een chemische substantie -wordt gebruikt om explosievenhonden op te leiden- nam ik mee tot op de tarmac. In Luik ging ik als "passagier' met een alarmpistool tot in een vliegtuig. Maar ook met een luchthavenbadge en in kostuum ging ik op vliegtuigen waar bewaking bij stond en ik niet mocht zijn. Gewoon blufpoker spelen. 99% van die security denken dan ook enkel aan hun loon en tokkelen zodanig op hun smartphones dat ze niets rond hun zien gebeuren. Noem al die privébedrijven maar op. Allemaal dezelfde. Zelfs na de aanslag in 2016 -van heel nabij meegemaakt- is er niets verandert. Alles is terug zoals voordien, zelfs nog gemakkelijker geworden. Ik verschiet er eigenlijk van dat er niet meer aanslagen op luchthavens gebeuren. Maar het is overal zo. In Schiphol was het nog tienmaal erger en was het precies open deur dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toen kwam een einde aan Anuna's engagement.
![]() |
![]() |