![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steeds hebben ze toch beweert dat er geen no go zones bestonden waar de politie niet mocht komen.
Lees dit dan maar eens: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170130_02703424 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weeral een verbroken belofte! Het lijstje wordt erg lang, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is op het Lemmensplein nog niks veranderd tov 17jaar geleden toen ik nog in de buurt woonde. Islamitisch geboefte bepaalt er de regels.
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is niet het vuur dat het huis vernietigt maar de brandstichter...
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben van origine eigenlijk van het Kiel (Antwerpen)
Gisteren moest ik daar nog eens zijn en ik verslikte mij daar keer op keer. Ik waande mij in een Noord-Afrikaans land. ![]() ![]() ![]() Het was lang geleden dat ik er nog geweest was, ik heb daar zalige tijden meegemaakt vroeger maar nu is dat daar een Ghetto geworden. Abdijstraat schiet niets meer van over ... Zo zie je maar hoe snel het kan gaan maar niemand doet er wat aan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 februari 2017 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat het Sarkozy die wou reinigen met een hogedrukreiniger ? En was het minister Jan die (menselijker ..bla bla ...) ging opkuisen ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de schuld van de NVA! Hoe origineel! Die problemen zijn pas ontstaan toe de NVA daar iets in de pap te brokkelen kreeg natuurlijk! Aan hen om het vlug op te lossen! Daarna zijn ze weer racisten en nazi's... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zou (met de nadruk op "zou") Molenbeek gaan opkuisen.
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stoort het je? Dan zit jij met een probleem hé want mij stoort dat niet in het minst. Ik kan er echt niet van wakker liggen. Taal is niets meer dan een communicatie middel. Er is een zender en een ontvanger. Wanneer de ontvanger de boodschap begrijpt is de taak van taal verricht. Al de rest is boelshit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die zonder argumenten zitten springen dan maar op een taalfoutje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn schooljaren was ik, wat men vandaag zou ADHD'er noemen. Ik heb meer tijd doorgebracht in het kolenhok dan in de klasbanken. Steeds opnieuw kreeg ik te horen van mijn leerkrachten, " Wat er van jou moet terecht komen, dat weet ik niet.". Wel ik zou nu wel eens willen weten wat er eigenlijk van al die leerkrachten terecht is gekomen. Ik ben er haast zeker van dat ze op financieel gebied het nog niet tot een honderdste van mij gebracht hebben. Moet toch zielig zijn, gestudeerd hebben om dan je latijn te zitten verprutsen voor een klas vol van die etterbakjes aan een hongerloon. Laatst gewijzigd door Garry : 2 februari 2017 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat is inderdaad niet voor iedereen weggelegd.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft U enkel uw lagere school gedaan? Fit dat met uw universitaire chinese vrouw die 46 jaar jonger is? Laatst gewijzigd door demonen : 2 februari 2017 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kalmeer wat. Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 februari 2017 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |