Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2015, 07:46   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Mijn ideale schoonzoon, een moslim. Zegt minister ...

't Is goed om weten.
Vind ik toch.

titel: Geens openhartig over moslim-schoonzoon
http://www.standaard.be/plus/20151127/ochtend/11

Citaat:
pl

‘Mijn dochter is verliefd geworden op een meneer uit Ivoorkust die moslim is. Ik moet eerlijk toegeven: ik was er een week niet goed van toen mijn dochter het vertelde.’ Dat heeft minister van Justitie Koen Geens (CD&V) woensdag verteld op een gespreksavond van de Mahara, de islamitisch geïnspireerde studentenvereniging aan de Universiteit Antwerpen.

‘Ze zijn daarna getrouwd, ik heb nu twee “mulatjes”. Ik kan nu zeggen dat de man van mijn dochter mijn meest wijze schoonkind is.’

De gespreksavond lag al vast vóór de aanslagen in Parijs plaatsvonden. De studenten hadden onder andere vragen over de Moslimexecutieve, waarin nu – tot hun spijt – geen enkele vrouw zit. Ook vroegen ze dat de jongeren betrokken zouden worden in de dialoog met de moslimgemeenschap.’

Minister Geens wilde gisteren niet verder ingaan op de relatie met zijn schoonzoon.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 08:46   #2
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merovech Bekijk bericht
Geens is zo te horen een cultuurmarxist. Zelf vind ik het vermengen met andere rassen onverstandig, zeker met een moslim neger.
Wel bijzonder dat hij (nog) niet van haar weglopen is...
Weglopen???????? Die kerel is met zijn gat in de boter gevallen.
Man man man
Oud 27 november 2015, 08:54   #3
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

en wat is hier juist mis mee?
Oud 27 november 2015, 09:17   #4
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
't Is goed om weten.
Vind ik toch.

titel: Geens openhartig over moslim-schoonzoon
http://www.standaard.be/plus/20151127/ochtend/11
Is dit een grap ? Ivoorkust ? die neuken op alles wat beweegt en die nemen niets ernstig in het leven ....ze hebben meerdere vrouwen tegelijk die ze zwanger maken....dat beloofd ne prachtige schoonzoon te worden happy family :roll
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 09:18   #5
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Zou Geens het dan ook in de media vertellen als het slecht afloopt met zijn ideale schoonzoon?
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 09:24   #6
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

De relatie met zijn schoonzoon zit niet snor; ik meen dat te kunnen afleiden uit "mijn dochter is verliefd geworden op een meneer uit Ivoorkust die moslim is". Vooral het gebruik van "meneer" doet me denken dat er geen band is tussen Geens en die meneer.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 10:58   #7
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Vroeg of laat komt de ware natuur boven,, alle beloften ten spijt.
Ik ken ook een meisje dat met een Oegandese moslim huwde , hij beloofde monogaam te blijven, maar ze kunnen het niet. trouwens volgens hun godsdienst mogen ze meerdere vrouwen hebben;

Laatst gewijzigd door omaplop : 27 november 2015 om 10:58.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 11:03   #8
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Vroeg of laat komt de ware natuur boven,, alle beloften ten spijt.
Ik ken ook een meisje dat met een Oegandese moslim huwde , hij beloofde monogaam te blijven, maar ze kunnen het niet. trouwens volgens hun godsdienst mogen ze meerdere vrouwen hebben;

Ik heb ook zo iemand gekend. Schitterende kerel en opeens waren de kinderen verdwenen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 27 november 2015, 11:07   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geens is zo te horen een cultuurmarxist. Zelf vind ik het vermengen met andere rassen onverstandig, zeker met een moslim neger.
Wel bijzonder dat hij (nog) niet van haar weglopen is...
Die uitspraak is zo hilarisch dat ik er van overtuigd ben geworden dat jij een linkiewinkie zijt die zich hier wat komt voordoen als Blokker, om deze medemensen in een slecht daglicht te stellen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 27 november 2015, 11:16   #10
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
en wat is hier juist mis mee?
Kweet niet.
Hoe worden de kinderen opgevoed?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2015, 11:17   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vanzelfsprekend is een cultureel-gemengd huwelijk een moeilijker huwelijk dan een "gewoon". En de gewone huwelijken lopen al zo vaak schipbreuk.
(en ik beschouw een ontbonden huwelijk met wederzijdse instemming en zonder te hoog oplopende ruzies als niet als een schipbreuk. Ik ben geen ouderwetse kaloot.)

Natuurlijk bestaan er misbruiken. Ik heb er ook weet van, via mijn familie; en in dat geval ging het over een Ghanees. Daarnaast heb ik ook weet van zware misbruiken gepleegd door Vlamingen die hun echtgenoten op een zeker ogenblik beginnen te behandelen als vuil.

Het enige wat je uit de ontboezeming van Geens kunt opmaken, is dat hij eerst van de kaart is, vervolgens de keuze van zijn dochter respecteert, en dan - tot op heden - die schoonzoon waardeert.

Ik voorspel: elke forummer hier, tot en met de hardste blokker, zal op dezelfde manier reageren.
Zelfs Dewinter antwoordde iets in die zin, als hij destijds gevraagd werd wat hij zou doen, mocht een van zijn dochters thuis komen met een Marokkaan.

.

Oud 27 november 2015, 11:21   #12
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Vanzelfsprekend is een cultureel-gemengd huwelijk een moeilijker huwelijk dan een "gewoon". En de gewone huwelijken lopen al zo vaak schipbreuk.
(en ik beschouw een ontbonden huwelijk met wederzijdse instemming en zonder te hoog oplopende ruzies als niet als een schipbreuk. Ik ben geen ouderwetse kaloot.)

Natuurlijk bestaan er misbruiken. Ik heb er ook weet van, via mijn familie; en in dat geval ging het over een Ghanees. Daarnaast heb ik ook weet van zware misbruiken gepleegd door Vlamingen die hun echtgenoten op een zeker ogenblik beginnen te behandelen als vuil.

Het enige wat je uit de ontboezeming van Geens kunt opmaken, is dat hij eerst van de kaart is, vervolgens de keuze van zijn dochter respecteert, en dan - tot op heden - die schoonzoon waardeert.

Ik voorspel: elke forummer hier, tot en met de hardste blokker, zal op dezelfde manier reageren.
Zelfs Dewinter antwoordde iets in die zin, als hij destijds gevraagd werd wat hij zou doen, mocht een van zijn dochters thuis komen met een Marokkaan.

.
Ik vraag mij eerder af wat er zou gebeuren als mijn zoon zou thuiskomen met een moslima.
Oud 27 november 2015, 11:37   #13
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Kweet niet.
Hoe worden de kinderen opgevoed?
is dat niet hun probleem?
Oud 27 november 2015, 11:39   #14
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, nu nog wel.

En dan binnen een jaar of 15 wordt het ons probleem.
Oud 27 november 2015, 11:39   #15
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ik krijg de indruk dat rechts Vlaanderen nogal wat moeite heeft met individuele beslissingen van mensen.

Blijkbaar wil rechts Vlaanderen hun mening, hun wil, hun idee van cultuur, opdringen aan iedereen. En wie daar niet mee akkoord is, is een verrader, een moslimknuffelaar, een naïeveling of zelfs een sos.

Arm Vlaanderen.....
Oud 27 november 2015, 11:41   #16
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat denk ik ook.
Oud 27 november 2015, 11:43   #17
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Ja, nu nog wel.

En dan binnen een jaar of 15 wordt het ons probleem.
waarom zou dat per definitie ons probleem worden??
Oud 27 november 2015, 11:47   #18
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik krijg de indruk dat rechts Vlaanderen nogal wat moeite heeft met individuele beslissingen van mensen.

Blijkbaar wil rechts Vlaanderen hun mening, hun wil, hun idee van cultuur, opdringen aan iedereen. En wie daar niet mee akkoord is, is een verrader, een moslimknuffelaar, een naïeveling of zelfs een sos.

Arm Vlaanderen.....
Ik krijg de indruk dat gij nogal wat moeite hebt met de mening van anderen.
Ik zie rechts Vlaanderen alvast nog niet met uiterlijke kenmerken van hun overtuiging rondlopen.
Dat kan alvast niet van iedereen gezegd worden.
Oud 27 november 2015, 11:48   #19
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
waarom zou dat per definitie ons probleem worden??
Owv hun gedrag. Ik dacht dat je op zo'n vraag wel zelf kon antwoorden.

Het percentage dat met het gerecht in aanraking komt vooraleer ze 18 zijn, is onthutsend.
Oud 27 november 2015, 11:53   #20
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelf vind ik het vermengen met andere rassen onverstandig, zeker met een moslim neger.
Zwart en blank maken de meest prachtige kinderen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be