![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() Het lijkt nu wel duidelijk dat russische hackerteams Cozy Bear (FSB) en Fancy Bear (GRU) er in geslaagd zijn om de computersystemen en mailservers van de Democraten te hacken, documenten te pikken en een selectie ervan te publiceren (doxing heeft dat), al dan niet met toevoeging van bepaalde leugens of aanpassingen.
Ze gebruikten hiervoor Wikileaks als doorgeefluik en een fake stropop 'Guccifer', zogezegd een roemeense hacker die Google Translate Roemeens schrijft/praat. Dit is dus niet meer of minder dan het hacken van het democratisch proces in de VS door russische cyberteams, een ongeziene en zwaar onderschatte actie waarvoor het kremlin uiteraard de verantwoordelijkheid draagt. Hun ontkenning is zoals steeds lachwekkend en voer voor idioten. De VS zit nu wel met het probleem hoe te reageren. In Rusland IS er geen democratisch proces dat gehacked kan worden, er is dus een onevenwicht. Een logische stap zou zijn dat het corruptieweb rond Poetin en zijn makkers wordt blootgelegd en dat zijn gigantisch gestolen vermogen wordt onthuld. (een soort van Kremlin Papers.) De vraag is of er genoeg tijd is (nog 30 dagen tot Clown Trump) en of men het risico durft nemen, aangezien de russen nog zeker bepaalde dingen achterhouden. Durft men openlijk de confrontatie aangaan en van koude cyberoorlog naar warme cyber-oorlog. Ik voorspel alvast dat we hier in 2017 nog een en ander zullen over horen. Trump ligt overduidelijk aan de leiband van Rusland, het maakt hem ongeschikt als president van de VS. Mogelijk leidt het zelfs tot zijn ondergang. Wait and see. Het artikel van het jaar wat mij betreft : http://www.nytimes.com/2016/12/13/us...=tw-share&_r=0 Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Voor de filmpjesmensen, voor wie lezen geen evidentie is, deze versie door Keith Olberman op GQ :
https://thescene.com/watch/gq/the-cl...yer_scene_logo Hij houdt zich gelukkig nog een beetje in. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 14 december 2016 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Graag de naam en het adres van uw paddo - leverancier. Zo wil ik ook wel eens trippen
![]()
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 14 december 2016 om 18:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
By the way, ben ik de enige die een claim over een Russische hack niet geloofwaardig vind als ze het eerst via een hertelling probeerden? Da's letterlijk gokken op 2 paarden. Het is het een OF het ander. Citaat:
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 14 december 2016 om 18:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
t' schijnt dat gij daar ook de weg kent heb ik gehoord, dus je kent z'n stuff. De leveringen blijven sinds een week of 3 wel uit, vermoedelijk is 'm op verlof met Club Med of zo om eens flink de bloemetjes buiten te zetten. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 14 december 2016 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men had eerder rechtstreekse aanvallen verwacht, door manipulatie op stemmachines of verkiezingslijsten. Het blijkt dat de russische doxing techniek de druppel was die HRC vermoedelijk genekt heeft doordat het continu en traag gebeurde. Dat het gebeurde staat nu wel vast overigens. Jij ziet daar blijkbaar geen graten in? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De Amerikanen zijn wel de laatsten die zich op een geloofwaardige manier kunnen verontwaardigen over hacken, afluisteren, spioneren ... enz.
De pot verwijt de ketel ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Judge: It Is More Likely Than Not Intel Community Leaked Emails to Wikileaks
https://www.youtube.com/watch?v=5mGR0p216ms |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit gaat een stap verder en dit is werkelijk een primeur : de bekomen informatie GEBRUIKEN via een gefabriceerd lek om het democratisch proces te beinvloeden en zo de gewenste kandidaat verkozen te krijgen. Naast dit is het Watergate schandaal, wat leidde tot het aftreden van Nixon, in feite Peanuts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij post hier dergelijke statements (gelezen in propagandablaadjes) alsof het vaststaande feiten zijn. Ik denk niet dat er op dit forum ook maar 1 lid capabel is om een oordeel te hebben over top of the bill hacking technieken om de staatsveiligheid mee te bedotten. Maar als het dient om hun "gelijk" te rechtvaardigen is iedereen een expert. Wat we nu zien ligt volledig in de zelfde lijn als de anti Trump propaganda van de afgelopen maanden om de verkiezingen mee te beïnvloeden. Eerst smerige framing van uit de context gehaalde quotes om Trump als een staatsgevaarlijke sexist en racist af te schilderen. En nu zijn het de Russen geweest. Ligt ook mooi in de lijn met het conflict dat Hillary en haar globalistische lobby zo graag willen met Rusland
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 14 december 2016 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Oh shut up, you silly woman
Ofcourse the election won't be rigged You knew damn well I was a snake Before you took me in. ![]() https://youtu.be/MzFdMy4gIdQ Alex Jones Destroys Keith Olberman : https://youtu.be/99A3J9R2VJc http://www.reuters.com/article/us-us...-idUSKBN14204E Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 14 december 2016 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2!!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Beweer je nu dat Eurosceptic een druggebruiker is?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vertel eens wie de Poetin-Trump-Assad wereldheerschappij gaat tegenhouden, Parcifal.
President Purple Lips? Het EU leger van zatte Juncker en Verhofstadt? Angela Merkel in een stalen mantelpakje? Laatst gewijzigd door Thuleander : 14 december 2016 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Georgia Secretary of State Brian Kemp on Wednesday asked President-elect Donald Trump to investigate the Department of Homeland Security's apparent attempt to hack his office's computer system.http://www.ajc.com/news/state--regio...ww8C9dcHlF1PP/ Laatst gewijzigd door zonbron : 14 december 2016 om 22:59. |
![]() |
![]() |