![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zit hier op de site van de Intervilvoordse verhuurmaatschappij voor huisvesting en wat zie ik daar allemaal??? Gemiddeld is de huurprijs voor zo'n sociale woning dus echt wel aan de lage kant, amper 200€ gemiddeld voor een studioke of appartement met 1 slaapkamer!!!!
Er zijn zelfs adressen bij waar het voor een appartement met 1 slaapkamer slechts 168€ per maand kost...... OMG!! Daar komen dan wel vergoedingen bij maar die bedragen nog geen 25€ per maand, dus... Citaat:
Nou ja, zo zie je maar. Dat profiteren waar ze uitkeringstrekkers zoal van betichten begin ik feitelijk te begrijpen want zeg nu zelf, met zo'n lage huurprijs is die hun broodje echt wel gebakken. Mja, let's hope dat het eveneens vlug m'n beurt zal zijn en ik niet te lang zal moeten wachten ![]() Anyway toch positief nieuws want ik zal er ook wel zo eentje weten te bemachtigen, en guess what een 2-kamer woonst heb je er gemiddeld voor nog geen 250€/maand (in het geval ik aan gezinsuitbreiding zou doen), ehehehehe ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 18 januari 2017 om 05:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor, ik loop ieder jaar zo'n 2760€ mis
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer interessante verhalen "oma", geef me nog eens een koekje of steak met friet dan mag je dat verhaal over dat je ging trouwen voor de miljardste keer vertellen.
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Denk je echt dat die bepaalde sociale wijken, droomwijken zijn? Denk dan maar gauw iets anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoomer heeft wel een punt, een kwetsbaar figuur zoals Bembem gaat er snel een andere sociale status krijgen.
In een redelijk positief geval, boksbal. In een voor Bembem slechter geval, kuisvrouw.
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Als je dopt hou je blijkbaar meer over.
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
met 7 sloten op de deur en oordopjes voor t slapen geraak je ook al een end. Laatst gewijzigd door Anna List : 18 januari 2017 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn wel nog steeds het soort huurders dat voor deze subsidies zorgt. Erg dat mensen zoals u daar waarschijnlijk recht op hebben. Vrijwillig niet werken en de staat uitmelken tot op het bot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Remember we hebben hier zo eens een extreem linkse gehad die in het Leuvense als enige autochtone in een sociale wijk woonde, herinner u chocopotten en kikkers. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben niet mee hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ben haar nick vergeten maar niet haar verhalen, de buurman smeet steevast lege chocopotten over de omheining bij haar de hof in, zij had een vijvertje met kikkers, de kinderen van de buren deden niets dan wenen, hadden geen speelgoed, moslims met verschillende oorsprong niets dan ambras onder elkaar, vrouwen die niet met haar mochten spreken van hun man en ga zo maar verder.
Iemand zal zich haar wel herinneren zekers. Laatst gewijzigd door Hoomer : 18 januari 2017 om 08:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, jij krijgt ook niet zomaar een woning met twee slaapkamers, je bent alleenstaande he? Dus konijnenhok met een slaapkamer lieverd, have fun! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ge moet u gewoon op zo'n lijst laten zetten Bem.
Dan leggen ze bij bij uw huur en kunt ge daarop besparen en nog zelf iets deftig uitzoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mja, ik weet niet vanwaar die drang komt om het er in te zitten wrijven dat ik maar een sociaal geval ben. Dat weet ik intussen ook wel.... Anyway ik zal m'n toekomstige woonst* wel weten te appreciëren alsook de extra financiële ademruimte die ik mede daardoor zal genieten... *hoe armtierig die in sommige hun ogen moge lijken, 't is toch altijd beter dan nu en vooral véél beter dan een kartonnen doos ergens onder een brug! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol idd, plus België is op dat vlak Frankrijk niet met z'n hlm's waar de politie bij tijden nauwelijks durft te patrouilleren (ik veronderstel dat hoomer dat bedoelt?) en waar het veelal om verwaarloosde gebouwen gaat (dit terwijl ze er in het begin gaaf uitzagen, zitten ontwerpen tussen van Le Corbusier).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 19 januari 2017 om 06:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() De moslims zijn hedendaags supervriendelijk Hoomer.
Ik kan mijn ogen niet geloven. Ik woon in een multicul wijk en er wordt hier wat afgelachen man. Gisteren zo'n klein Marokkaans jongetje, die komt naar mij en vertelt gewoon uit het niets een mop. Zo verzuurd zijn ze nog niet. De Vlaming kan maar teruglachen en meeswansen he ![]() |
![]() |
![]() |