![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar gaan we naartoe als onze Minister President ook al fake news begint rond te strooien.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191229_04786013 Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik heb het ook gehoord. Die asielzoekers kregen maar 29.000 euro. Dus daar kunnen ze geen huis mee kopen.
Dus is het geen schande dat ze zoiets krijgen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Joke Schauvliege is afgetreden voor zoiets, de domme sloor.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 december 2019 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nva´ers, wie gelooft die mensen nog ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hoe uw bericht ook heel dicht aanschurkt bij "liegen en bedriegen"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist... We zijn heel ver van die "onze Vlaams Nationalistjes". En geniet u ook meer van het volgend artikel?! https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170608_02916771 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige asielzoekers krijgen na hun erkenning retroactief tienduizenden euro cadeau maar de hyperbool die een politicus gebruikt krijgt meer aandacht. Bende clowns.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 29 december 2019 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dit is toch erg. Onze minister president die aan haatzaaierij doet tegen asielzoekers en dan nog met valse gegevens.
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() ...... wie zegt dat ze huizen in België kopen?
.... hoe komen al die bewoners van OCMW woningen aan al die eigendom in hun thuisland?? De Schizofrene dubbele nationaliteit zorgt er voor dat ze hier de arme uithangen en in hun thuis landen huizen kopen en verhuren... waar hier dan géén belastingen op betaald worden!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jambon is van plan om die geldverspilling af te schaffen. Dat zal hem stemmen opleveren. Hopelijk steekt Trutten niet teveel stokken in de wielen. Haar partij zal er wel bij varen als ze dat wél doet.
![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet echt zeggen dat ik dit niet verwacht had van Jan Jambon. Het leek mij een stabiele realist en geen racist.
Maar ik had beter moeten weten. Jan Jambon was spreker op de Sint Maartensfonds meeting die Sauwens zijn ministerpostje gekost heeft. Waar het hart van vol is...
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gelooft de nva niet meer. Maar enkele maanden terug, tekende ze nog een regeerakkoord. Wat nu? Nieuwe verkiezingen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 29 december 2019 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan maar nieuwe Vlaamse regeringsonderhandelingen zeker? Ik moet daar allemaal eens mee lachen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |