![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Wat denken jullie hier van:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...aylist=7.39701 http://www.knack.be/nieuws/belgie/ve...al-593143.html ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Het jodendom is een achterlijke cultuur
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Ja! Maar d�*t is nu mijn vraag: waarom is het jodendom in deze materie "achterlijk?" Achten zij dan hun eigen geloof superieur boven de moderne vorm van diervriendelijkheid?
Want, als ge zó redeneert dan kunt ge niet anders dan stellen dat het jodendom toch al vele eeuwen niet meer geëvolueerd is, dacht ik? Ik ga er mee akkoord dat ge erg gelovig kunt zijn.. Maar 't moet m.i. toch nergens "tot in de zotte" gaan, vind ik. D'r bestaan zo van die landen waar ge zelfs 'n kind zijn hoofd niet moogt betasten!! Amai, zulle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Ik kan er naast zitten maar volgens mij maakt het voor het schaap niet veel uit of het eerst verdoofd wordt of niet. Ik heb ooit duizenden schapen een druppel in de mond moeten geven tegen wormpjes en die ondergingen ook allemaal een lijdensweg waarvan ze dachten dat die met de dood zou eindigen.
Het probleem is niet het onverdoofd slachten. Het probleem is de grootschaligheid, het transport, de mechanisering, ... . Iemand die een schaap opbrengt van kleinsaf en dat dan uiteindelijk zelf thuis de keel over snijdt, zal het dier veel minder doen af zien dan een dier dat is groot gebracht bij een veeboer, dat het transport opgaat en in een slachthuis verdoofd wordt geslacht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Strandkruier : 30 maart 2017 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat sommige medeforummers daar moeite mee hebben. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Gaia/Michel is in elk geval exuberant in zijn reactie, en terecht. Het is een enorme overwinning voor de dierenactivisten.
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Niet dat ik zo trots ben dat ik "ervoor gezorgd heb dat al deze dieren een pijnloos levenseinde krijgen". Dieren zouden niet moeten geslacht worden en niet gekweekt moeten worden voor de slacht. Er worden elk jaar 70 miljard kweekdieren geslacht. 70 miljard... Dat is tien keer de werldbevolking. Alleen een zware tendens naar veganisme-vegetarisme kan die aantallen sterk verminderen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Bron? Het antisemitisme?
In elk geval: na de Islam. Laatst gewijzigd door eno2 : 30 maart 2017 om 12:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Djeezes fucking christ... ga je nu al felicitatiebrieven naar jezelf schrijven in naam van een derde ? Wie hoop je voor de gek te kunnen houden met die quatsch ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten we daarvoor gaan moorden? Natuurlijk niet, gewoon geboortebeperking invoeren, in België kan dit gemakkelijk via het kindergeld en de belastingvermindering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Totaal naast de kwestie. De dieren waren nu slachtoffer van de dierenmishandelende gehaktballenvreters en religieuze zeloten die een definitieve nederlaag geleden hebben en niet anders meer kunnen dan schelden en dreigen, afijn hier op forum toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is perfect verwoord. 100% akkoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Hahahaha geboortebeperking via belastingsvermindering
Waarschijnlijk bedoelt hij wie geen kinderen verwekt betaalt geen belastingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() edit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door eno2 : 30 maart 2017 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik dacht dat bij een edit altijd "laatst gewijzigd door..." kwam te staan? Probeer je jouw posts op te drijven Eno?
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur