![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Mijn land kan geen verdoofde slacht garanderen, ramde mij al halal voedsel als gewoon voedsel door de stroot, zij geven gelovigen een vrijgeleide dierenleed te veroorzaken en sluit de ogen voor het leed in eigen slachthuizen.
Ik boycot het vlees in geheel. En als ik nog vlees koop, zal het in Nederland zijn. Daar weten ze nog wat fatsoen inhoudt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet ook dat stoppen met vlees eten gigantische risico's inhoudt! Vlees heeft nu eenmaal bepaalde stoffen die wij nodig hebben. Akkoord, je kan die vervangen door supplementen, een goede begeleiding is dus noodzakelijk als je stopt met vlees eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet moeilijk beter te zijn dan België he. Ik spuw op mijn land dat mij halal liet eten, dat mijn cultuur vervolgt en dierenbeulen een vrijgeleide geven onder de noemer van godsdienstvrijheid. Made in Belgium? Boycot it! Laatst gewijzigd door Peche : 30 maart 2017 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuid Korea , Dictatuur, Isolatie???
Peche, je hebt de verkeerde pillekes genomen.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb dus liever vlees dat behandeld is door een Nederlander dan door een moslim of Vlaming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Noord Korea wordt welzeker vlees gegeten.
Humanitariërs zijn er niet afwezig.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Noord Korea gaat de man op de velden geen vragen stellen over het schilftertje vlees in de boomschors-netelsoep.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ik waardeer de NL rechtoe rechtaan mentaliteit ook meer dan de zwijgende Vlaming binnenvetter, maar of dat binnen in een slachthuis een andere behandeling geeft ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat dictatuur regelt haar zaken wel beter dan Belziek. België is een hatelijk land waarin niemand zich kan thuisvoelen en waarop niemand ooit zal integreren. Ze willen iedereen tegelijk behagen en benadelen eigen volk daar voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar heb je ook halal, maar de Nederlandse overheid zou nooit halal voedsel door de strot van Nederlanders als gewoon voedsel rammen. Belziek heeft dit wel gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik voorstellen eens vleesetende planten te proberen? Medium rare.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ga je niet in nederland wonen ? Je kunt daar toch ook op den dop gaan staan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Naar welke pillen ben je nu weer overgestapt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vrijdenken is nogal een blanke aangelegenheid, en dat is nog een betrekkelijk klein 'overton window'.
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
België kan een puntje aan Nederland zuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |