![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet waar ik het moet zetten maar het lijkt mij ernstig.
Zoals u hieronder zult zien, waarschuwt een lid van de Duitse regering openlijk dat 24 september een dag zal worden waarop iedereen zich zal herinneren “precies waar hij of zij was”. https://twitter.com/Xx17965797N/stat...7v7FMd0Iw&s=19
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 september 2022 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verschijnt dan een recente naaktfoto van angela?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De spreker is Friedrich Merz.
Hoge piet. En naar alle verwachting iets te maken met Oekraïne of Rusland.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verrijzenis van Dolf en het begin van het Vierde Rijk?
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het is een verspreking met data want de originele uitspraak is circa 6 maand terug...begin oeikranees oorlog ongeveer. Maar ik herinner me niets van belang, dus dat kan het niet zijn. Bijgevolg moet het nog komen. Maar wat? Duitsland verklaart de oorlog aan Rusland?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 13 september 2022 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Logicherwijs zou het iets moeten zijn waarvan de datum min of meer vastligt en hij die weet. Debat over het budget van 2023 ofzo, de dag dat de nieuwe gascontracten in de bus vallen, de 50 jarige herdenking van bla de blabla, zoiets.
Ik ga me er verder niet druk om maken, deze Twitteraar of de persoon waar het filmpje daarvoor van komt heeft er duidelijk voor gekozen om de boodschap zo te knippen dat alle informatie eraf valt. De werkeljjke boodschap was dus niet spannend, maar alleen de eerste zin zonder context lijkt spannend. Clickbait, complotvoer, follow me on Twitter.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 14 september 2022 om 04:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet de dag waarop de grootste beurscrash ooit gaat plaatsvinden en het fiatgeld wordt afgeschaft ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 14 september 2022 om 06:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het stilleggen van Doel 3 loopt fout en er ontstaat een zwart gat dat de provincie Antwerpen opslokt?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan pas na 24 september.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Qua gebeurtenissen 'zag' Nostradamus het zo. Mocht dat zo zijn dan staat wij er niet goed voor. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 september 2022 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog twee dagen ...
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Nazi zombies!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |