![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() "Vreemdeling in eigen land".
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is dat allochtoon, of autochtoon?
Als je overgrootouders van buitenlandse afkomst zijn ben je dan allochtoon? Dan zijn al mijn kleinkinderen allochtonen. ![]() Dan ben ikzelf allochtoon, zoals bijna al mijn streekgenoten, die wel allemaal Nederlandse voorouders hebben. Laatst gewijzigd door pajoske : 6 maart 2018 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() laat ons onze kop nog wat langer in t zand steken, zo erg is dat ook niet dat je kleindochter binnenkort met hoofddoek moet rondlopen voor haar eigen veiligheid. better safe than sorry.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De districtsburgemeester slaagt erin de schuld van maatschappelijke mislukking nog maar eens bij de autochtonen te leggen. Het is wellicht de schuld van de autochtoon dat nogal veel allochtone jongeren liever op straat lopen dan naar school gaan en studeren en het moet wel een verfoeilijke racistische reflex van de autochtone werkgever zijn dat hij bij een vacature de voorkeur geeft aan iemand die wel een diploma heeft behaald. Het zou toch weer geen Sos moeten zijn.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Wevertje kan straks, zoals den dikke van Mechelen, zijn boeltje pakken en een allochtoon op zijn troon laten zitten.
In Aalst zeggen ze "Wel bestedj !!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
bron: http://www.statistiekvlaanderen.be/s...-Antwerpen.pdf Wat Nederlanders met een hoofddoek te maken hebben mag Joost weten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door bembem : 6 maart 2018 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan uwe kop dus nog wel een paar jaar in het zand steken. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speaking van allochtoon op de troon, momenteel is dat toch ook geen pure Belg - euh sorry 'autochtoon', of vergis ik mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn ook veel van die bruine allochtonen waar geen problemen mee zijn en die wel degelijk hun best doen om goed te integreren maar helaas wordt hun reputatie dag na dag door het slijk gehaald door de nietsnutten en smeerlappen die niks waard zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verschieten ze daar nu echt nog van? ![]() ![]() ![]() Toen ik in een ver verleden zo omstreeks '1302' nog school liep zat er in één van de klassen een Marokkaan die op de speelplaats met de regelmaat van de klok wist te scanderen: 'Binnenkort is dat hier allemaal van ons!!!' Geen mens die er zich toen wat van aan trok maar zie nu ... ![]() Dat had je toch al lang kunnen zien aankomen daar die uit die landen komen hun enige doel: 'veroveren' is. Maar onze Politici zien er nog steeds géén kwaad in of zijn tevreden met de gelden die ze er mogen voor ontvangen om het allemaal maar toe te laten. Trop c'est trop? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar sta je meestal ook alle dagen in de file, dit even terzijde. Dan denk je, welk handeltje zou dat zijn ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ge het toch zo goed weet, dan geeft gij mij eens de definitie zoals ik deze in dit topic zou moeten lezen/gebruiken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |