![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook dat spelletje met het begrip "Belg" zijn moet eens aangepakt worden! Zoals het er nu aan toe ging werd dat gewoon naar hun kop gegooid! "Ze zijn hier geboren" heeft voor sommigen geen enkele invloed op wat ze wel degelijk zijn! Daar zullen ook rabiate moslims die onze maatschappij naar de bliksem willen helpen tussen zitten! En men maakt het hen dan nog wat gemakkelijker door ze te laten doorgaan voor "Belgen"! Veel vreemdelingen van alle slag laten meestemmen in onze kieshokjes zou op korte termijn heel wat schade kunnen toebrengen aan onze democratie, of wat er nog van rest! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg inderdaad, volmondig mee eens.
Langs de andere kant hebben jullie leiders blijkbaar een ietwat verschillende agenda. Uiteindelijk hebben jullie vandaag al de leiders die je verdient en gekozen hebt. OFNI?
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 27 maart 2018 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu dacht ik dat het ging gaan over hoeveel percent van ons land, onze grond, al in handen is momenteel van mensen met migratieverleden die niet wensen deel uit te maken van onze samenleving en die dus een vijfde kolonne vormen. Zoals bvb de Turken die de Islam en Erdogan blijven aanhangen. Hoeveel % van onze grond is al opgekocht door die vijfde colonnes ? Het is de joodse manier van een land veroveren. Geweldloze kolonisatie.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik mij goed herinner is in Voeren een nieuwe burgemeester verkozen nadat vreemdelingen kiesrecht kregen op gemeenteraadsverkiezingen.
Inderdaad een echte schande!
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben crapuleuze leiders, omdat we zelf crapuul zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Crapuul? Neen, eerder te lui om eens twee seconden na te denken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, ja, dan dienen we 'crapuul' te vervangen door debiel.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |