![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw burgemeester krijgt meer macht
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() rechtstreeks gevolg vh feit dat burgers én bestuurders/politici te tam zijn om begrotingen te lezen en het belang ervan in te schatten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Al wie ooit een gemeenteraad heeft bijgewoond, vraagt zich toch af hoeveel macht een gemeenteraadslid feitelijk heeft? Kán die macht nog verder beperkt worden?
Maar de nieuwe regel maakt het misschien wel makkelijker om allerhande cadeautjes aan immo- en andere vriendjes te verstoppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is die van Aalst meer mediageil dan die van Antwerpen, Gent, Brugge, Leuven, Hasselt, Kortrijk, Mechelen ... ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt een burgemeester van een boerengat als Aalst zo veel op tv? Volgens mij gaat hij zich spontaan aanbieden als er een burgemeester dient geïnterviewd te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de zitting over de begroting is meestal één met de minste vragen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij komt op de koop toe dan nog, dat die 'despoten' er in de meeste van de gevallen nog een ernstige vorm van megalomanie gratis bijgekregen hebben. ![]() Er zullen er zoals u al schreef zijn, die zich al aan het opmaken zijn voor hun TV show en om in de TV show wat meer tekst en uitleg over te geven over de 'machtspositie' van een burgervader/moeder. (lees: het laken iets meer naar zich toe te kunnen trekken?) Dat kan zoals ik al schreef best nog leuk worden. ![]() p.s. Nieuwe serie op TV: Ik wil burgemeester worden!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() nog meer gesjoemel mogelijk door stadsbesturen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar sta je nu met je klein pietje hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk omdat er op voorhand een commissie begroting geweest is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 6 april 2018 om 07:53. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat ziet er dan goed uit voor onze kinderen .......
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-bus~a57dec7d/ De volgende zet is loketten voor alochtonen zonder wachttijden en faciliteieten en loketten andere voor de rest met nadruk op de "rest" Dank u politiek België van BDW tot alle anderen behalve het VB die dit mogelijk gemaakt hebben, onze kinderen zullen ons dankbaar zijn.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pijnlijk detail is dat de bewuste zin de laatste tijden pure realiteit is geworden en dat onze kinderen- en kleinkinderen een donkere toekomst tegemoet op zich af zullen zien komen als Politici hier uiteindelijk eens geen paal- en perk aan gaan stellen. ![]() Ik herhaal enkele 'wijze' woorden die ooit de hemelsluizen sierden: Trop c'est trop!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 april 2018 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |