![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alweer een geval van belangenvermenging. Benieuwd of de minister deze medewerker aan de deur zet zoals het hoort.
Onberijpelijk dat dit weer gebeurt nadat het eerder al eens het geval was en de minister toen beloofde dat het niet meer zou gebeuren. https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-ver~aece8755/
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tiens, ik lees niks over belangenvermenging in dat artikel?
Termont & Optima is een ander paar mouwen uiteraard... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je eens voor dat ondergetekende in "geinteresseerde kringen" de prospecties en de produktieplanning van mijn werkgever en mijn collegae zou staan bekendmaken,tegen betaling dan nog,en aan een publiek dat daar zeker belang in zou stellen....
![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 3 april 2018 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, en maar op de sossen kappen.
Ik begin te denken dat het jaloezie is
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit vind ik eerlijk gezegd spijkers op laag water zoeken. In mijn rechtenopleiding heb ik talrijke proffen gehad die uitvoerig berichtten over ophanden zijnde wetgeving die ze zelf aan het schrijven waren.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik veronderstel dat dit weer zal afgedaan worden als een ongeoorloofde aanval van de verrotte media.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() "Belangenvermenging op kabinet-Van Overtveldt" 24-02-17, 16.14u - Bron: Belga |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een prof aan zijn studenten vertelt welke wetgevingsaanpassingen eraan komen, is dat geen probleem. Als een kabinetsmedewerker tegen betaling opleiding geeft aan bedrijven over wetgeving die nog in de maak is, en waarvan hij als kabinetsmedewerker voorkennis heeft, is dat wel degelijk belangenvermenging.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af hoe ver je bent als je al lachende smilies plaatst bij een bewijs van recidivisme
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
2. Het oprakelen van een 1-jaar oud krantenartikel als argument contra N-VA getuigt van politieke bloedarmoede. Sta me toe hier nogmaals een smiley te plaatsen bij uw denkwijze ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op deze manier wordt het een beetje moeilijk om te regeren(net zoals het moeilijk zou zijn een bedrijf te runnen als uw kaderleden constant inisder informatie uitlekken naar de concurrentie en andere belanghebbenden)
Dit moet stoppen.... Ik weet dat het tegenwoordig feitelijk als de JOB van "vrije" cijferberoepen en dito juridische beroepen beschouwd wordt om,in het belang van HUN klanten,de zijweggetjes te vinden in relevante overheidsreglementering. Maar dat betekent niet dat we dat moeten blijven tolereren.En "snitches" moeten er uit. Ongeacht welke partijkaart....
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 4 april 2018 om 05:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Overtveldt doet niet anders dan cadeaus gooien naar de rijken. Het is toch belangrijk te weten waar je moet gaan staan om die op te vangen. Het is niet meer dan normaal dat hij zijn ondergeschikten ten velde stuurt om die mensen wegwijs te maken. En voor die arme ambtenaren is dat een broodnodige bijverdienste. Twee vliegen in één slag.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best wel grappig hoor, bij gebrek aan echte schandalen zoals bij de partijen die zij aanhangen gaan de linkiewinkies dan maar op dit nageltje kloppen en proberen zij dit uit te vergroten alsof het om een echt schandaal zou gaan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() ik zie niet in waar het belangenconflict schuilt.
een fiscaal expert van het kabinet die uitleg geeft over de te verwachte fiscale wetgeving aan wsl een publiek van fiscalisten die deze wetgeving zullen moeten implementeren bij hun klanten. oppositie is weer met los kruid aan t schieten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |