![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frankrijk en Spanje pleiten voor gesloten vluchtelingencentra in Europa
Citaat:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 juni 2018 om 08:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Interessant!
Ik ben vooral benieuwd WAAR dat Spanje en Frankrijk die gesloten vluchtelingencentra binnen Europa willen oprichten. Mijn zegen krijgen ze als die gesloten vluchtelingencentra In Spanje of Frankrijk gaan gebouwd worden! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Côte d'Azur is daar zeer geschikt voor, ergens tussen Cannes en Menton.
En in Spanje tussen Benidorm en Marbella.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 24 juni 2018 om 08:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vluchtelingencentra moeten koste wat het kost buiten Europa zijn, alleen dat al is afschrikwekkend op zich voor mensen die er over denken om naar Europa te komen.
Macron en die Spaanse kwibbus zouden beter hun mond houden en er voor één keer voor zorgen dat er eensgezindheid is in de EU over deze kwestie. Door dergelijke achterbakse plannetjes te maken doen ze eerder het omgekeerde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Liefst op een eiland he. Ibiza of Elba lijken mij geschikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was al duidelijk hoe het met de Europese eensgezindheid was toen de schepen vol vluchtelingen die in Italië geweigerd werden doodleuk uitgenodigd werden in Spanje.
Salvini wordt electoraal slapend rijk met dit soort manoeuvres terwijl de machtige EU landen nog steeds bestuurd worden door poco idioten die niet willen weten wat er aan de hand is en die niet willen doen wat vandaag broodnodig is. Zij en de bevolking zullen de prijs betalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er daar zo ergens een kamp komt dan ligt de toeristische sector daar plat, geen mens die nog tot daar gaat. Migranten vast in draaideur aan de kust, onze correspondent is in Ventimiglia. Even tot in Italië door vroeger Ventimiglia waar ze nu ook allemaal in groten getale aan komen varen zijn de 'vluchtelingen' Het gaat van kwaad naar erger maar niemand wil het zien. Dit heeft niets meer te maken met vluchtelingen daar de uiteindelijke bedoeling een ware aanslag op de EU is een regelrechte invasie die dringend dient gestopt te worden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beide landen hebben eilanden onder hun grondgebied en beide kunnen het geld en de werkgelegenheid die deze centra meebrengen best gebruiken. Tegelijk krijgt men een beter zicht op de handselwijze van de NGO's. Daar die zich dan steeds in de haven van dat eiland moeten aanmelden en die havenautoriteiten via de transponders van de NGO-schepen die schepen hun vaarroutes in de middelandse zee volledig kunnen opvolgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Corsica lijkt mij een winnaar! Als het daar dan vol zit met afrikanen krijgen ze hun onafhankelijkheid! Iedereen tevreden!
![]() Laatst gewijzigd door djoebidoebidoe : 24 juni 2018 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom, van horen vertellen hoor je dan weer veel liegen ook maar in dit geval (Ibiza) kwam het wel geloofwaardig over. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Macron is zo blind als een mol.
Dat hij eerst maar eens het probleem van Calais definitief oplost. Een gesloten centrum in Europa, dat kan niet. Ze gaan daar uit lopen gelijk water dat van een eend afloopt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Griekenland en Itailë hadden trouwens gesloten centra, maar men heeft steeds bezig geweest die door deze landen alleen te laten bekostigen en had pakken critie op die centra, terwijl men wel eiste dan die landen alle illegale asielzoekers tegen hielden. Als tegen reactie op die handelswijze van de andere EU-lidstaten, hebben die landen toe de poorten van de centra open gezet en de illegale asielzoekers vrije doorgang gegeven naar de rest van de EU. En de gevolgen daarvan zijn nu duidelijk te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar andere zaken van wat de NGO-schepen doen is wel te verbieden. En daar zijn Italië en Malta mee begonnen, namelijk heb toegang verlenen tot de havens om drenkelingen af te zetten. De enige haven die hen geen toegang kan weigeren is de haven waar de schepen ingeschreven zijn. En voor die schepen is het onmogelijk om met hun drenkelingen naar hun thuishavens te varen. Ik wil die wel eens met 500 mensen op hun dek, van uit de Middellandse zee, naar Hamburg zien varen. Enkel de kosten om hun drenkelingen in leven te houden, liggen dan enorm hoog. En eens aan wal, zijn de eigenaars van die schepen verplicht de drenkelingen te onderhouden en de kosten voor hun transport naar hun thuislanden te dragen. Een andere regel is dat schepen geen drenkelingen van derde mogen overnemen, als ze daarmee het leven van hun eigen opvarenden in gevaar brengen of niet voldoende voorraden hebben om met dat aantal opvarenden een haven te bereiken waar ze toegang toe hebben. Indien een schip om hulp vraagt voor bevoorrading, zijn de havenautoriteiten wel verplicht om voooraden te leveren, als het niet om een vijandig schip gaat, maar de rederij moet die voorraden wel betalen, anders mogen de haven autoriteiten weigeren het schip te bevoorraden. Daarnaast moet het schip aan alle internationale zeevaart wetten voldoen, of de haven autoriteiten hebben het recht alle opvarenden in hechtenis te nemen, op te sluiten en te veroordelen volgens de plaatselijke wetgeving en het schip in beslag te nemen. Eens in territoriale wateren, is elke schip verplicht de bevelen van de plaatselijke autorititeiten op te volgen en hen toegang tot het schip te verlenen, anders mogen de plaatselijke autoriteiten het schip beschouwen als vijandig en vernietigen. Een regel die de VS al jaren toepast in zijn oorlog tegen drugs en mensensmokkel. Een schip of zelfs een roeiboot die niet doet wat de kustwacht oplegt, word zonder enige twijfel beschoten en vernietiigd, als het niet anders kan, zelfs met man en muis naar de kabeljauwkelder gestuurd. |
|
![]() |
![]() |