![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Farewell of Slavianka
Gastland Rusland eruit gekegeld in zijn eigen toernooi. Wie had nu verwacht dat Putin's wens niet zou uitkomen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik heb ook een beetje die Russische supporters geobserveerd. Die blikken in hun ogen, dat bidden tijdens penalties, die bijna religieuze ervaring ... dat is nog wat anders dan wat leutemakerij en pinten hijsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was inderdaad héél wat anders, het was mij ook opgevallen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 juli 2018 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De liefde voor "Schoonmoeder Belgique/België" is hier heel wat minder ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 8 juli 2018 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er waren bedragen bij die, als ik die zou spenderen aan zo een reisje, ik al in het rood zou staan bij de bank. En zeggen dat er véél mensen bij zijn uit landen waar met jaren en jaren ligt te janken dat ze geen geld hebben???? Raar toch? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 juli 2018 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Nu ja, die mensen zullen wsl tot de beter gegoeden uit hun land behoren. Maar als je erover nadenkt hoeveel moet neerdokken voor een vlucht, verblijf, toegangskaart, verplaatsingen, souvenirs, etc ... dan kan dit aardig oplopen. En toch wel verrassend idd dat zoveel Zuid-Amerikanen zijn overgekomen.
Een autorit van Belgie naar Kaliningrad was mss nog doenbaar maar voor de rest ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De liefde voor België bij ons ook. Onvoorstelbaar hoe ons volk meeleefde met de Rode Duivels. Wat een vreugdetaferelen bij de opgestelde grote schermen overal in het land toen België won tegen Brazilië. Vele vele tienduizenden, jong en oud, gingen compleet uit de bol. Onvergetelijk! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 juli 2018 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wladimir Poetin heeft uiteindelijk zijn meerdere moeten erkennen in de geslepen intrigante Kolinda Grabar-Kitarovic
![]() ![]() ![]()
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 8 juli 2018 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De cijfers voor Brazilië-België ken ik niet, maar het zou mij niet verwonderen dat er daar een absoluut kijkcijferrecord zou behaald zijn ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of de kijkcijfers zouden heel wat minder geweest zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Russen kunnen het toernooi met opgeheven hoofd verlaten. Zij hebben gestreden voor wat ze waard waren en strafschoppen zijn altijd loterij.
Je moet het ook maar doen : ergens in minuut 100 een doelpunt tegen krijgen en dan nog in de resterende tijd toch nog gelijkmaken. Veel ploegen waren geplooid onder de druk, ik vond het wel knap dat Rusland toch nog konden gelijk maken. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 8 juli 2018 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Vladimir Poetin is sowieso de grote winnaar van dit toernooi, ondanks de hetze van de westerse landen is dit toernooi het best georganiseerde en meest vlekkeloos verlopen voetbaltoernooi ooit. Dit zal steken bij Theresa May en consoorten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die falende Russische ploeg is ondertussen al verdoofd en in een trein gegooid richting de Goelags.......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rusland is een vrijer land dan de VS.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 juli 2018 om 07:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Over vrijheid gesproken. Het is de FIFA die vind dat er te veel mooie vrouwen in het publiek gefilmd worden. Dat moet dan allemaal worden weggecensureerd worden in bepaalde landen.
Zo'n wereldcup gaat in tegen het negatieve beeld dat men in Europa wil ophangen van Rusland om een oost west toenadering tegen te werken. Vooral de angeksaxen zijn daarin geïnteresseerd. Ze vrezen aan macht in te boeten. |
![]() |
![]() |