![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Het doet wat vreemd.
Zouden ze me missen, vraagt hij zich stiekem af.. Het voelt aan alsof ik aankom in een ghost-towny stufferig gedoe. Zelfs good old K and K lijkt verlaten.. Zou Paulus nog altijd, opnieuw.. welk woord is in godsnaam van toepassing na zoveel tijd.. achter de toog staan. Leeg, alles is leeg hier nee?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HE'S ALIVE!!!!!!!!!!!
Welkom terug. Laat het bier aanrukken. Smijt nog een koala op het vuur. Een nieuwe feestdag is in de maak.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Oooh Glorious Distel, ik neem aan dat iedereen ondertussen een 5tal keer getrouwd is en een stuk of 90 foetale nakomelingen ter aarde geplant heeft. Of was het toch niet zolang?
En? Zijn er verse forumplantjes of is hier buiten de lay-out evenveel veranderd als aan het behangsel van Jan vdB's typmachien-kamer?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben inderdaad een kudde nieuwe aanhangers van het forumschrijfsel. Beschouw de zich voor jou uitstrekkende pagina's als een groot verrassingspakket vol sympathiekelingen en zageventen, schapen en wolven in schaapsvacht (al is die vacht in de nasleep van het Blokproces bij sommigen zwaar aan het verslijten), voorstanders en tegenstanders. Maar natuurlijk hebben we ook nog de klassiekers die hun uiterste best doen om de servers van Politics.be aan het grienen te krijgen. Ik doe mijn duit graag in het zakje.
Heffen dat glas!
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie we hier hebben
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() 't Is maar voor efkens, ik heb een practicum te maken.
Je hebt schijnbaar me nog altijd niet ingehaald, sexy ding.
![]() |
#7 |
|
![]() Het leeft nog zie ik
![]()
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je hebt toch geen toekomst. kom terug bij ons. kom, kom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Ach Mitgard, ik was je bijna vergeten..
Toekomst is dood. Or vice versa, accually, haha, it doesn't matter! Enfin, practicum is dus gemaakt. Het is 1u, ik zit op een forum, wees niet zo'n doemdenker, het is de tocht, Tsjechische muziek of gewoon het feit dat het donker is en ik helemaal alleen ben maar je maakt me bang. Ik denk dat ik seksueel getinte fantasieën ga hebben met Mitgard in de hoofdrol. Just teasing, geitesokske ![]()
![]() |
#10 |
|
![]() paulus ga je beter op zijn eigen forumpje bezoeken :http://members.lycos.nl/chezpaulus/index.php. hier geraakt hij niet meer verder dan een blitsbezoekje.
![]() |
![]() |
![]() |