![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een brief om zijn beklag te doen en om in te spelen op de emoties van de politici.
Prins Laurent schrijft ongezien emotionele brief: “Mijn hele leven al gedwarsboomd door familie en politiek”. https://www.hln.be/nieuws/binnenland...tiek~a65cfa55/ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De politiek (vooral de NVA) wil goedkoop scoren bij het publiek door Laurent hard aan te pakken.
Dan kunnen ze zeggen: 'kijk, wij hebben de dotaties van die geldverslindende monarchie verminderd.' Zonder dat het establishment daar enige schade door lijdt. Laurent wordt geofferd omdat hij expendable is. Hij bekleedt geen sleutelfunctie binnen het establishment. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zodoende krijgen die mensen,evenals de Vlamingen, ook hun vrijheid terug |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als toekomstig president mag hij wel wat verdienen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
erg
heel erg
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als inwoner van Tervuren kan Laurent zich altijd kandidaat stellen voor het Presidentschap van de Republiek Vlaanderen ,maar ik betwijfel het dat hij veel stemmen zal halen .
Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 29 maart 2018 om 19:28. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Norbert de strandkruier |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Minister
|
Een man? Vreemde notie van wat een man is... Een echte vent zou niet z'n hele leven aan een staatsinfuus liggen maar zelf wat van z'n leven maken. Dan te bedenken dat Laurent nog een serieuze zak geld heeft uit het familie fortuin maakt het alleen maar zieliger.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kom,kom,die mens verdiend toch opslag zeker...
Prinske zijn is een zwaar beroep,al geldt zijn dotatie levenslang... Als ik hem was zou ik mijn dotatie weigeren en mijn titel afstaan om een statement te maken.... En dan kan het prinske zoals iedere gewone burger ervaren hoe zwaar de belastingen op arbeid wel zijn,en hoe weinig hij dan nog gaat terugkrijgen als hij zijn eerste échte pensioen zal gaan trekken... Wat een brief zal zijn advocaat dan gaan schrijven om het emotionele prinselijke beklag openbaar te maken... ![]() |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
Citaat:
Kan hij dat niet of wil hij dat niet, geen probleem, maar dan mogen ze wat mij betreft 100% van zijn subsidies intrekken. Dan zal hij niet meer 'gedwarsboomd' zijn. Kan hij volledig zijn zin doen, op andermans kosten wel te verstaan.
|
|
|
|
#13 |
|
Banneling
|
Ik geef Laurent gelijk. Dit is de schuld van Boudewijn, Albert II en nu Filip.
We kunnen onze prinsen beter laten werken zoals in Nederland. En een eigen leven uitbouwen. Maar voor hem is het laat, dus moet hij nu schooien voor die dotatie. Wat een hondenleven. Ik zou niet willen wisselen. De oplossing is simpel: hou zijn dotatie af, van de dotatie die zijn pa en ma krijgen.... Laatst gewijzigd door Tavek : 29 maart 2018 om 20:46. |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
Citaat:
Die moet bij wijze van spreken toelating vragen om naar de wc te mogen. Dat is ook zo'n beetje zijn kritiek als ik het goed begrepen heb. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Banneling
|
En schaf de dotatie aub af voor iedereen behalve Koning en Kroonprins, van zodra de kinders van Albert II hun erfenis krijgen.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Banneling
|
Zo lang duurt dat niet meer....
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik hoop voor hem dat Albert en Paola snel omliggen, dan is hij zo rijk dat hij die dotatie niet meer nodig heeft. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Minister
|
Als je zo'n rugzak geld meekrijgt van huis uit en je moet schooien voor een dotatie ben je een zielig figuur.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Banneling
|
Als ze u nooit hebben geleerd om met centen om te gaan, mag je miljoenen meekrijgen: je gaat het op krijgen en je gaat op het einde van de rit arm zijn.
|
|
|
|