![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Globaal gezien is het +- 10% in Vlaanderen wat betreft het stemgedrag; wat neerkomt op een 1 op de 10; welnu, zowel een vroegere buurvrouw als m'n huidige onderbuurman zijn VB signatuur alsook een goede 3 op 4 van m'n ex-collega's in de supermarkt waar ik werkte. Allemaal in het Antwerpse...
Best veelzeggend eigenlijk, maar wat ik me afvraag is: 'waarom moet dat überhaupt op mij vallen; ik bedoel: 'waarom niet die 9 vd 10 ipv van nét die 10% dus...' als jullie begrijpen wat ik bedoel. Nu, op dit forum valt het % sowieso hoger uit vermits het politiek gericht is, maar irl verwacht ik toch dat de 'berekening' in deze anders uit zou vallen. Maw, ik ben helemaal niet opgezet met het feit dat ik willens nillens met dat soort mensen geconfronteerd word in m'n directe omgeving (terwijl ze electoraal gezien dus slechts een minderheid vormen.) Tja, ik ben nu eenmaal links en zeker geen crypto fascist, would be racist; maar vind het cru dat ik ze precies schijn aan te trekken. Ik bedoel: ik had veel liever andere linksen in m'n nabije omgeving gehad, of tenminste geen pro VB, N-VA... Discuss please, thanks. Laatst gewijzigd door bembem : 15 oktober 2018 om 16:38. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
Zegt de grootste raciste van het forum...
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Provincieraadscijfers voor heel Vlaanderen geven 13% voor VB Maar wellicht is dat ook nog een onderschatting omdat deze gepeild wordt bij gemeenteraadsverkiezingen terwijl niet iedereen bij zo'n verkiezing een andere lijst gaat zoeken na die gemeentestem...en VB kwam maar op in 100 gemeenten dacht ik... Fyi groen haalde 13,1% maar die kwamen wel in veel meer gemeenten op. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
er zullen idd een pak valse konijnen niet in de statistieken zitten, i second that
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
enfin, ik heb er misschien wel een verklaring voor (waarom ik 'ze' dus schijn aan te trekken); hogere kans namelijk om in 'volksere' kringen dergelijke specimens tegen te komen if you see what i mean....
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je kan het niet nalaten constant negatieve commentaar te geven op andere rassen en/of nationaliteiten. |
|||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik ben helemaal geen racist en hou nu jullie smoel!
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
OF die denken, daar is dat vervelend mens weer, laten we ze eens wat jennen door te doen of het hier vol VB-ers zit.
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
sure
![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je trekt ze aan, bem. Ze zien dat jij een links smoelwerk hebt.
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
enfin er zijn er hier die geen onderscheid kunnen maken tss iemand een vervelende kwast vinden vs. ronduit racisme; typisch
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het heeft me niet veel moeite gekost:
Beetje hetzelfde niveau als mensen uit Zuidoost-Azië 'rijstkakkers' of iets dergelijks noemen. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|