![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() plaats hier uw gok :
mijn gok : N-VA-Groen (eventueel toch nog aangevuld met een liberaal of tsjeef) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() een zweedse burgeroorlog met hevige turks marokkaanse bombardementen
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Anna, denk aan mijn tikker!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 17 oktober 2018 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De huidige coalitie doet verder gok ik. Maar De Wever wil kunnen zeggen dat Groen niet wil samenwerken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() en zichzelf blootstellen aan de goede wil van elk individueel gemeenteraadslid van de coalitie (slechts 1 zetel over dus elk raadslid heeft eigenlijk een vetorecht) ?? daar is BDW veel te veel machtspoliticus voor, me dunkt, dan slaapt hij niet meer 's nachts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met groen krijg je oppositievoering binnen de meerderheid op punten als woning, veiligheid en mobiliteit denk ik. Gaat niet lukken. Hij zal het moeten proberen met de huidige coalitie. De tsjeven hebben m.i. de zaak weer eens verbrod maar ze beseffen het waarschijnlijk zelf niet eens.
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever moet proberen om Van Besien en Beels uiteen te spelen.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zal hij wat GHB in djinni haar yoghurt moeten draaien en Tom Meeuws een lucratief postje beloven en de sossen aan boord halen.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoezeer ik gruw van al wat sos is, in Antwerpen liever met Beels dan met Almaci en/of die polderboer Van Besien.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA/VLD/SPa
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Als met Beels te klappen viel zou ze nu geen ex politie commissaris zijn.
Gelieve ook te noteren wat zij aan misdaadbestrijding presteerde in haar functie... Niks, nada, nougatbollen... Ze liet wel een hoop ongenoegen achter bij reeds overbevraagde politiemensen en een slagveld aan persoonlijke afrekeningen van haar kant. Luister eens naar de agenten ter plaatse. Voor u deze persoon ophemelt. Velen vinden haar extremely fuckable (hun term, niet de mijne), blijkbaar is dat voor sommigen een reden om haar andere capaciteiten aan te meten... Niet bij mij dus.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nodige competenties om in Sauna Diana te werken?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() t' Zalni zijn.
Zelfs de Joris hierboven had het over haar nougabollen!
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal eerder 't ketelke zijn.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De huidige coalitie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() best mogelijk, maar er zal sowieso moeten gekozen worden tussen Beels en Almaci.