![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/11...eneratoren-to/
Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 22 november 2018 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de hele politieke klasse is verantwoordelijk voor het energie(on)beleid, niet specifiek calvo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik mis hier toch enige link... Sinds wanneer roept Electrabel om een kernuitstap?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er werkt nog één kerncentrale en de vervuilende vervangers vallen ook massaal uit. Maar geen nood. Ook in dit dossier heeft Michel laten zien wie de baas is. Tot groot jolijt van zijn Vlaemsche fans. Ik kijk vol verwachting uit naar een steenkoude winter zonder stroom. Geen verwarming, geen koffie, geen warm eten, en zelfs geen warm water om te douchen want ook de ketels op gas en mazout werken niet zonder stroom. Hopelijk staakt B-Post niet (meer) want we hebben een oproepingsbevel nodig om te kunnen stemmen....
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Je moet al gatachterlijk zijn om pro kernuitstap te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idem wat betreft het Arco dossier. Idem wat betreft de machtsstrijd die Michel vandaag voert. ALLE partijen behalve de N-VA likken het machtsgeile gat van Michel.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 november 2018 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor zijn die het nog niet weten; het is door onze afhankelijkheid van kernenergie en het niet voorbereiden van de uitstap dat er nu een tekort van elektriciteit dreigt. Het zijn immers de kerncentrales die het massaal laten afweten.
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben voor een kernuitstap.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet pertinent tegen kernuitstap, maar wél tot er GENOEG vervangende stroomvoorziening IS, en waar we de Europese dictators niet wéér voor achter ons aan krijgen.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel plezier gewenst de komende wintermaanden. Het zal een lange, ijskoude winter worden. Een zoals we er een hele tijd geen meer gehad hebben.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard enkel en alleen als volgende voorwaarden vervuld zijn: 1. Er is een alternatief dat ervoor zorgt dat Belgie niet meer afhankelijk is van buitenlandse stroom. 2. Dat alternatief heeft een lagere CO2 voetafdruk dan de kerncentrales.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() nee, gisteren een artikel op news.be dacht ik waarin opgesomd werd dat ook de andere centrales geregeld onvoorzien uitvallen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Silver lining along the clouds, not? [:macaber Smailie-ie-ie:]
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ² |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Omdat er de beslissing is genomen om ze te sluiten is er nougabollen in geinvesteerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn dezelfde voorwaarden die ik stel. Maar daar is nog niet eens een begin aan gemaakt. De centen ontbreken. De uitstapvergoedingen voor de hoge heren die verzuimd hebben om dit probleem aan te pakken moeten eerst betaald worden.
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |