![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() 6.5 miljoen "asociale" Vlamingen brengen samen 17.3 miljoen euro bij elkaar voor goede doelen
https://www.demorgen.be/tvmedia/musi...o-op-baee8264/ 4.8 miljoen "sociale" Franstaligen brengen samen 5 miljoen euro bij elkaar voor goede doelen. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181223_04059277 Oei wat nu? Verkeerde perceptie? Of dan toch stemmingmakerij jegens de Vlamingen? Laatst gewijzigd door De Koninck : 25 december 2018 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet goed in wat daar mis mee is. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uit de goede doelen gekozen door de BRT? Laat maar.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer is dat, ik wil ook steunen.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt de "BRT" aan wie je je geld moet geven misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat waren die 'goede' doelen eigenlijk?
Ik zag ergens verschijnen voor VZW's en ik dacht wie hebben die VZW's bijna allemaal? Ik had de kleine koperen centjes die ik in een potje verzameld had al bij een boekhandel in een potje dat er stond gedropt. Dat had een onderliggende reden: anders had ik die moeten laten tellen bij de bank en dat kost geld tegenwoordig dus dropte ik ze liever in het potje dat aldaar op de toonbank stond in de boekhandel en ben ik er vanaf. Er zijn al verstandige landen binnen de EU die ze niet meer in de omloop hebben die koperen rotzooi. In ons land ging men ze nog bijmaken. ![]() Ik vind dat er over 'goede doelen' gesproken/geschreven meer duidelijkheid had moeten zijn. ![]() p.s. Ik ben ook geen fan van die Michèle Cuvelier, teveel streken dat mens.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 december 2018 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Koninck, Wel dat is ook steeds mijn wrang gevoel. Steeds opnieuw bij iedere geld inzameling al decennia lang tonen de Vlamingen hun wil om te helpen door vrijwillig geld te schenken. Geld dat overblijft na de hoogste belastingen betaalt te hebben in de EU. Na het betalen van de vele opgedrongen solidariteit, waar ook de geld stroom en andere trucks naar Franstalig landdeel toe behoord. En toch worden wij steeds weer van uit Franstalig landgedeelte bestookt met verwijten, die ze zelf uitdragen naar de EU enz. dat we hier in Vlaanderen racistische geldzieken zijn. De "Sale flamand" discriminerende mentaliteit geld nog steeds De discriminerende haat, wraak oorlogstaal bij het blits bezoek aan de VRT van PS Paul Magnette sprak boekdelen. Omdat we Nederlandstalig zijn en niet links genoeg mag dat blijkbaar. Terwijl de Franstaligen al 188 jaar parasiteren op Vlaams labeur. Ok Sire, begrip tonen voor elkaar, is er al ooit enig begrip geweest van uit de Franstaligen voor Vlaanderen Sire?
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet op de hoogte... Het gaat sinds 2006 elk jaar door.
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 26 december 2018 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Georganiseerde aftroggelarij.
De goeie doelen die ik wil steunen krijgen dat jaarlijks op hun rekening gestort, samen een 500€ per jaar. Ik krijg in ruil een attest zodat ik van mijn hoogste belastinggeld in de Eu, nog wat kan recupereren. Er hoort wel geen enkel goed doel bij dat op mensen is gericht.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar hé, ik vibreer echt niet bij wat er hier in de Vlaamse maatschappij gebeurd. Hoop en al zet ik enkele minuten het nieuws om 19u al zappend van VTM naar BRT maar als men voor de zoveelste keer politici laat zien die hun zever aframmelen of nieuws over scholen van mongolen dan zap ik rap over. Wat soaps en kloteprogramma's betreft nul komma nul. Dus nee, nooit van gehoord nu wel omdat het toevallig in het begin van het nieuws was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Rode aftroggelarij. Dat is het. Zoals Broederlijk Delen.
Of 11.11.11. Ze kunnen ze kussen.
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik steun die actie die ik zelf heb uitgekozen. Zonder poeha!
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen rotte cent gegeven. Ben ik nu slecht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dan kunnen ze al zeker van al het geld geen boottochten organiseren die illegalen van Afrika naar Europa brengen. Zoals het bij artsen zonder grenzen eraan toegaat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet het hier alleen over Vlaamse of Belgische politiek gaan zou ik zeker niet deelnemen. Voor de rest ga ik u geen toestemming vragen om hier deel te nemen.
|
![]() |
![]() |