Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 november 2004, 11:32   #1
CONTRA
Schepen

CONTRA's schermafbeelding

Standaard Joodse man neergeschoten in antwerpen

Joodse man neergeschoten in antwerpen

In de Lange Kievitstraat in Antwerpen is woensdagnacht een joodse jongeman neergeschoten, zo deelt het parket van Antwerpen donderdag mee. De man ligt in het ziekenhuis en verkeert in levensgevaar.
Over de daders is niets bekend. Volgens het parket zijn er voorlopig geen aanwijzingen dat het gaat om een racistische of antisemitische daad. Alle pistes zijn nog open.
CONTRA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 11:35   #2
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Waarschijnlijk een paar jongeren die te lang hebben doorgezakt op het suikerfeest
Oud 18 november 2004, 12:39   #3
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Suikerbonen voor iederen....
Het woordje hagelslag werd hierbij verkeerdelijk gebrepen door onze islamvriendjes, HAGEL + SLAG(en)

Sam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 13:06   #4
Jolle
Burgemeester

Standaard

Het zal wel weer een afrekening binnen de diamant-maffia zijn. Die bloeddiamanten toch hé
Jolle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 13:26   #5
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Volgens de laatste informatie is hij overleden!

En nog steeds heeft de politie geen daders gevonden van de moordaanslag op de joodse leerling in juni alhoewel er minstens 10, sommige berichten spraken over 20, allochtonen bij betrokken waren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CONTRA
Joodse man neergeschoten in antwerpen

In de Lange Kievitstraat in Antwerpen is woensdagnacht een joodse jongeman neergeschoten, zo deelt het parket van Antwerpen donderdag mee. De man ligt in het ziekenhuis en verkeert in levensgevaar.
Over de daders is niets bekend. Volgens het parket zijn er voorlopig geen aanwijzingen dat het gaat om een racistische of antisemitische daad. Alle pistes zijn nog open.
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 13:28   #6
Jolle
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
En nog steeds heeft de politie geen daders gevonden van de moordaanslag op de joodse leerling in juni alhoewel er minstens 10, sommige berichten spraken over 20, allochtonen bij betrokken waren.
En wat heeft dat met deze aanslag te maken? Anders gezegd, waarom brengt U dit in verband met deze moord en niet met de afrekeningen binnen het diamant-milieu?
Oud 18 november 2004, 13:34   #7
rroloff
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jolle
En wat heeft dat met deze aanslag te maken? Anders gezegd, waarom brengt U dit in verband met deze moord en niet met de afrekeningen binnen het diamant-milieu?
We zullen het wel nooit weten. Lijkt me typisch zo'n moord waar justitie niet zoveel belang aan hecht de daders te vinden - het zou maar onrustig worden in de stad. Maar ja, misschien gaat het inderdaad om een afrekening in het criminele-milieu - wie weet met wat voor criminele activiteiten orthodoxe joden zich bezig houden.

In het algemeen: Zelfs ThePiano zal het met mee eens zijn dat het te triest voor woorden is dat zelfs joden Vlaams Blok moeten stemmen om veilig in hun stad te kunnen wonen.

Laatst gewijzigd door rroloff : 18 november 2004 om 13:37.
rroloff is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 13:34   #8
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Waarom brengt u dit in verband met het diamant-milieu? Maakt ge er soms deel van uit? Is het soms de eerste moordpoging of moord om antisemitische redenen in Anrwerpen? De doden door de terreurdaden al zo snel vergeten en het joods kind jongen die een tiental jaar geleden door arabische terroristen werd neergekogeld ton hij over vakantie ging?

Jij hebt precies een probleem 8)
Oud 18 november 2004, 13:39   #9
Jolle
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Waarom brengt u dit in verband met het diamant-milieu? Maakt ge er soms deel van uit? Is het soms de eerste moordpoging of moord om antisemitische redenen in Anrwerpen? De doden door de terreurdaden al zo snel vergeten en het joods kind jongen die een tiental jaar geleden door arabische terroristen werd neergekogeld ton hij over vakantie ging?

Jij hebt precies een probleem 8)
Waarom brengt U dit in verband met de doden door terreurdaden? Maakt ge daar soms deel van uit? Is het soms de eerste afrekening binnen het diamant-milieu of moord door de maffia in Antwerpen?

Ik heb helemaal geen probleem : U stelt hier een vermoeden voor alsof het een feit is. Ik stel daar een andere hypothese tegenover. En om eerlijk te zijn, het zou zelfs kunnen dat hij het slachtoffer is van een familiedrama. Die komen in onze contreien meer voor dan terroristische aanslagen...
Oud 18 november 2004, 13:47   #10
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Waarom brengt U dit in verband met de doden door terreurdaden? Maakt ge daar soms deel van uit? Is het soms de eerste afrekening binnen het diamant-milieu of moord door de maffia in Antwerpen?

Ik heb helemaal geen probleem : U stelt hier een vermoeden voor alsof het een feit is. Ik stel daar een andere hypothese tegenover. En om eerlijk te zijn, het zou zelfs kunnen dat hij het slachtoffer is van een familiedrama. Die komen in onze contreien meer voor dan terroristische aanslagen...
Ik heb geen vermoeden gesteld; Ik denk dat jij eerst moet leren lezen voor je onzin op je klavier tikt.
Ik schreef dat voor een andere moordpoging op een joodse leerling, en trouwens voor al de andere daden in juni/juli op joden nog geen daders gevonden werden, en de meeste waren duidelijk gepleegd door allochtonen. Volgens jou zal die leerling ook al deel uitmaken van de maffia zeker? En ben je echt zo bang dat het door een allochtoon zou gepleegd zijn? Dat zou toch niet echt nieuws zijn sinds de moord op TVG, of was dat ook een maffia-afrekening?
Oud 18 november 2004, 13:51   #11
homer
Burger

Standaard

Citaat:
Is het soms de eerste moordpoging of moord om antisemitische redenen in Anrwerpen?
't zou zeker niet de eerste moorddadige afrekening zijn in het diamantmilieu zijn.

maar misschien is het beter om te wachten op de afloop van het onderzoek alvorens in het wilde weg te beginnen speculeren over de dader(s) en zijn(hun) motieven

dan hoeft niemand achteraf zijn gelijk te bewijzen al dan niet gestoffeerd met straffe boutades
Oud 18 november 2004, 14:43   #12
Tegendradigaard

Standaard

Naar ik gehoord heb viaviaviaviavia(gra) zou het een Amerikaanse Jood zijn geweest.
Niet dat dat nu enig belang heeft maar ik wou het gewoon maar melden.
'k zal morgens eens gaan vragen bij mijn vrienden in de Lange Kievitstraat of ze niets gehoord of gezien hebben...

'k zal eerst mijn kogelvrije vest maar aantrekken denk ik...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 14:46   #13
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Naar ik gehoord heb viaviaviaviavia(gra) zou het een Amerikaanse Jood zijn geweest.
Niet dat dat nu enig belang heeft maar ik wou het gewoon maar melden.
'k zal morgens eens gaan vragen bij mijn vrienden in de Lange Kievitstraat of ze niets gehoord of gezien hebben...

'k zal eerst mijn kogelvrije vest maar aantrekken denk ik...
Zou het niet veel tegendraadser zijn om kogels gewoon te incasseren en te doen of je niets gevoeld hebt?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 14:47   #14
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Mss hadden ze teveel suiker binnen van het suikerfeest.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 15:11   #15
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Gelukkig dat kifkif een "islamofobie" site heeft opgericht naar aanleiding van de moord op die joodse jongen deze zomer! Want zij hadden véél en véél meer dingen te melden.

Buiten drie mailtjes die ze zelf ontvingen bestaat de islamofobie site uit een paar mensen die blijkbaar te lang door de politie werden vastgehouden/ondervraagd.
http://www.islamofobie.be/stories/

Heu.... hoe kom ik er nu op om dit in verband te brengen met die aanslag van vannacht?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 18 november 2004 om 15:11.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 15:16   #16
Duvel
Partijlid

Duvel's schermafbeelding

Standaard

Heeft er trouwens al iemand het alibie van die Papzak van Spirit onderzocht , dien heeft pas zijn gerief gaan kopen
Oud 18 november 2004, 15:17   #17
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Waarom het 70-puntenprogramma niet onmiddelijk terug invoeren en vooral UITVOEREN!!!

Het gaat té ver!
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 15:18   #18
Bhairav

Standaard

Alleen softies tillen daar zwaar aan.
Oud 18 november 2004, 15:21   #19
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvel
Heeft er trouwens al iemand het alibie van die Papzak van Spirit onderzocht , dien heeft pas zijn gerief gaan kopen
Weer zo'n typische alledaagse
Oud 18 november 2004, 15:21   #20
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvel
Weer zo'n typische alledaagse IQ
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be