![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondanks de aanwezigheid van die racistische rolstoelduwster maakt België toch nog eens een mooie indruk in het buitenland. Dat is niet in het minst de verdienste van onze lieve prinses en toekomstige koningin. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 25 november 2004 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze heeft met haar stokjes niet in haar oog gestoken... proficiat !
![]() ![]() ![]() of was het in de wielen van die ene rolstoel ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Te gek voor woorden,afschaffen die middeleeuwers of de guillotine op
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Filip zette de verdiensten van zijn echtgenote in de verf. "De zakenlui dringen erop aan dat ze blijft meekomen op de missies. We zijn erg complementair", zei de prins.
Dat zal wel. Dan kunnen de twee debieltjes tesamen op uitstap gaan en kunnen de zakenlui zich met de serieuze zaken bezig houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Keeping up appearence.
Ties te oop dad de scone scijn nied bedriekt.
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ik krijg spontaan tranen in de ogen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() tussen ons gezegd en gezwegen Raf is het niet erg dat die jongen zich niet heeft kunnen outen zoals het hoort...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Zouden we die schipper naast Mathilde niet tot keizer kunnen kronen ... ?
Voor mij nog een extra lading koekendozenromantiek astemblief...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 25 november 2004 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het stuitend dat het traditionele rollenpatroon (man doet de serieuze, harde zaken (business), de vrouw de zachte (charity)) door deze kliek van elite-profiteurs nogmaals in verf wordt gezet.
Waar blijven de feministen en progressieven?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 25 november 2004 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Wat een marteling voor morel met de prins mee op reis moeten gaan.
Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 25 november 2004 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Mathilde en ik zijn erg complementair", zegt Filip
Ze heeft zijn batterijen verwisseld. Nu kunnen ze weer duracell konijntje spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou mij eerder zorgen maken had hij gezegd: [size=4]"Elio en ik zijn erg complementair" ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() China is het land van de rijst, zodus geven woordspelingen nog iets extra. Wat van onze prins dom en onze prinses nogdommer niet kan gezegd worden.
|
![]() |
![]() |