![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zoek een pc die enkel moet dienen voor geluidsopnamen via een DAW
Ik zie daar hier veel kenners zitten, kan iemand iets aanraden? Budget: zo laag mogelijk. Mag desnoods ook 2e hands??
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 1 maart 2019 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u al een redelijk uit de kluiten gewassen PC hebt dan is het niet altijd nodig om te gaan veranderen.
Het is wel algemeen geweten dat de software pakketten om zelf muziek met te 'maken' best wel wat kracht eisen om vlotjes te kunnen draaien. Ik zocht er even wat over op. Muziek produceren – Hoe kun je je computer sneller maken? 10 Best Laptops for Music Production 2019 – [The Producer’s Guide] Hier staat zowat alle software op. KORG Een MIDI interface is ook best leuk mocht u een instrument in bezit hebben dat je via USB kan aansluiten. Ik heb op een PC een ouder KORG pakket staan (KORG Legacy Collection), dat is best leuk met al die synths. Mocht u daar met willen beginnen werken dan is het geen overdreven optie, mocht u iemand kennen, die daar al een beetje in thuis is (dat wereldje) die even aan te spreken want echt simpel is dat niet. Eén van de knapste studio's ter wereld staat trouwens in ons land in Mol, Galaxy Veel Internationale artiesten zijn daar al over de vloer geweest. Wilfried (de eigenaar) was de man van Dana Winner vroeger. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 maart 2019 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 maart 2019 om 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand?
Allez, dan zal ik het maar doen zeker? Wat is een DAW?
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deutshe Automobile Werke.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Digitaal audio werkstation
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat dat nog?
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha!
Oke, ik zal er eens over nadenken en laat wel iets weten als ik iets beslist heb. Heb je hem dringend nodig?
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem een PC met een muis, klavier en een scherm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met VST is het een ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is mét vst.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin er voor te vrezen
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VST's in Steinbergs Cubase.
Die zijn best handig die VST's als soundeffecten dan wel. Tijd geleden nog een goede site gevonden die stampvol VST plugins (MIDI) FREE VST Plugins. Ik had daar een hele goede site voor,stampvol VST plugins, maar die ben ik even kwijt. Niet zeker of het deze was. Er bestaat ook software waar u ze zelf kan met maken de VST's, Synthedit bvb.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 maart 2019 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |