![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Banneling
|
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201...Q_wCVzSOM6_LCc
Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 9 mei 2019 om 12:29. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gouverneur
|
En wij maar kapot betalen aan ons vijfhonderd ministers.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Europees Commissaris
|
Zo kunnen ze wel dure huwelijken met dure superwagens betalen en ons daar dan nog mee uitlachen ook. Weeral gebrek aan controle en aan samenwerking tussen de diensten , de privacycomissie hé...…….
Erdogan is een eerlijke mens en gaat ons dat allemaal terugbetalen...……... |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Hier leef je enkel goed als je bij het profitariaat zit anders betaalt ge u blauw aan die gasten.
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook heb ik 'n kebabzaak in Spanje gekend, die om de paar maanden 'familie' uit Marokko liet overkomen om zogezegd in zijn zaak te werken, tot ze genoeg dagen hadden om met de nodige documenten, via Spanje (met Marokko heeft Blg geen bilateraal verdrag, dus ging, of gaat 't nog steeds via Spanje) in België hun win for life te gaan incasseren. De sociale lasten, die vergeleken met Blg 'n schijntje waren, werden betaald et voila, ze hadden genoeg 'gewerkte' dagen. Ook is er 'n periode geweest dat ze met aangekochte, vervalste documenten van de Seguredad Social, naar Blg trokken, geen kat die dat controleerde. Ik weet niet of die praktijken nu nog plaatsvinden. Je mag daar niets over zeggen, want dan ben je racist, oftewel wordt er om bewijs gevraagd, maar zoiets wordt natuurlijk niet zwart op wit op papier gezet, die dingen kom je enkel te weten als je de personen in kwestie kent. En ik kende hen, 'n vriendin van me was met 1 ervan getrouwd.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 10 mei 2019 om 01:13. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is het topje van de ijsberg als ik dat zo hoor bij collega's van vreemde afkomst. Sommigen daarvan overwegen zelfs VB te stemmen en beginnen toe te geven dat wat Europa oplegt nergens ter wereld zou toegelaten worden door de oorspronkelijke bevolking.
|
|
|
#12 |
|
Banneling
|
geen paniek, EU is een contract waar je wel kan instappen, maar blijkbaar haast onmogelijk kan uitstappen.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Conclusie: de EU bevolking bestaat hoofdzakelijk uit idioten.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ik de Europese lijst van de NVA bekijkt dan hoop ik dat geen enkele NVA-(st)er zo dom is om daar op te stemmen. Dat is een pro-Europa-zonder-grenzen-lijst.
|
|
|
#15 |
|
Minister-President
|
Europees is Annemans een geode keuze. Das 1 van de meest deftige blokkers.
|
|
|
#16 |
|
Minister-President
|
Bwa, die Britten hebben dat vooral aan zichzelf te danken hoor.
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan toch minstens internationale oproepen tot internering van alle betrokkenen die frauduleus geld ontvingen en/of de schuld verhalen op hun erfgenamen.
Het zal wel niet gebeuren maar dat lijkt me de logische gang van zaken in een rechtstaat. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laat ons hopen dat het Vlaams Belang de verkiezingen wint.
Wat mij betreft kan het een of gewezen Belgisch inwoner, langdurig ( > 3 maanden) in het buitenland verblijft geen pensioen, uitkering of kindergeld trekken. Eens België ontvlucht kunnen opgebouwde rechten niet in het buitenland uitgeoefend worden. Spijtig genoeg loopt de marketingmachine van het Vlaams Belang mank. Het wordt hoog tijd dat de transfers naar het buitenland in kaart worden gebracht. Niet alleen de pensioen, uitkering en kindergeldtransfer maar de particuliere geldstromen.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|