![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bank zet rekeningen van Dries Van Langenhove stop.
Citaat:
Onder: "Alle manieren zijn goed?" ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Als Vlaams Nationalist klant zijn bij BNP plaats ik onder de noemer inconsequent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BNP Paribas = Vuile Rechtsen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een zak cash op zijn kostuumschoenen naar huis.
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedankt voor de link. Ik sluit dus maandag mijn rekeningen bij die bank. Banken moeten zich niet met politiek bemoeien, en alhoewel ze een Franse bank zijn zeker niet tegen Vlaanderen ageren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, BNP is zowat de "erfgenaam" van de Société Général. Moet zowat de meest Belgische maatschappij ooit zijn geweest, ook gelinkt aan "Belgisch-Congo". Die maatschappij was even Belgisch als fucking Leopold II.
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht eerst, dat moet een hoax bericht zijn maar ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 mei 2019 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarschijnlijk zal de bank haar beslissing motiveren met het feit dat Dries Van Langenhove als voorzitter van Schild & Vriend deel uit maakt van een extremistische / staatsgevaarlijke groepering (het is geen geheim dat er een dossier van Staatsveiligheid tegen S&V en Van Langenhove bestaat). Banken en immomakelaars beschikken via het ministerie van financiën over lijsten met namen die mogelijk dienen als financierder of tussenpersoon van terrorisme.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 11 mei 2019 om 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat die Steve Bakelmans in zijn eentje 10 maal meer "staatsgevaarlijk" was dan heel die groep rond Van Langenhove
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 11 mei 2019 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongelooflijk dat dit allemaal kan.... je kan beter moslimterrorist zijn in dit land dan Vlaams Nationalist....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk een storm in een glas water net zoals met Groen. Maar wel handig uitgebuit door onze kostuumschoenboy. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigen schuld dikke bult. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed handel drijven, goed bankieren, winsten maximaliseren ... dat is allemaal nuttig voor Vlaanderen. Het omgekeerde zou pas zonde zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu gaat ie naar Deutsche Bank.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een wekelijks bleitverhaal van Dries.