![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitdaging aanvaard Hilde, reageerde Van Grieken.
![]() Ze kan misschien naar Molenbeek gaan wonen, daar zitten geen 50% VB'ers en N-VA'ers. https://www.tijd.be/dossiers/verkiez...6q2hphOPZun5ss Laatst gewijzigd door daiwa : 9 juni 2019 om 02:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken die beloftes.
Op de sporen gaan liggen als de trein komt. B&B in Zuid-Amerika.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() valiezenmeisje
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Ik ken die beloftes" <- meestal valse.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Vooral van uw idool:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik onthou vooral dit stukje:
Citaat:
Dat soort mensen vraagt zich dan af waarom zij keer op keer de verkiezingen verliezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat De Wever zijn vaste dienstwagen? Ik dacht het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Kun je niemand vinden die met een Rolls Royce zich laar vervoeren? En dan nog liefst zijn dagblad leest op de achterbank? Schitterende interventie zonder enige inhoud weeral. Je valt zelfs niet op in de soepterrine die hier dagelijks gekookt wordt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Zo zuur , werden je slakken weggeblazen gisteren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pfff... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na al die regen zal hij overal nieuwe kartonnen dozen moeten zetten rond zijn moestuin. Arme werkman...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan er toch ook niet aan doen dat jij en sommige volgelingen met een slakkendepressie zitten. En dat je verder onnozel wil doen op dit forum met kinderstreken zal waarschijnlijk mij niet alleen al zijn opgevallen. Buiten die slakken heb jij maar één bedoening en die is al wat anderen hier beweren in het belachelijke trekken. Niet wat er aan waarhijd verteld wordt ergert U alleen maar vooral als het niet met uw visie overeenstemt. En uw visie is heel simpel. Wat er ook verschijnt over iemand van een tradtiionele eenheidspartij wordt door U belachelijk gemaakt. Niet dat u het voor die strekking hebt maar vooral om dat ze de betrachtingen van uw partij zouden bijspringen. En over die betrachtingen ga ik niet uitweiden. Het zijn trouwens mijn zaken niet. U weet het en ik weet het. En een heleboel stommerikken weten het niet en zullen het nooit weten. Maar alle partijen die geen Waalse vleugel hebben worden constant aangevallen. De grote schrik die er vooral bij U is dat de Vlamingen zouden bij mekaar slaan en er daar bij nog een andere traditionele partij zich zou laten verleiden voor de postjes. We weten wat politiekers waard zijn als er postjes te rapen vallen. Daarom koeken ze momenteel allemaal bij mekaar en vragen ze zich af hoe ze het ditmaal zullen arrangeren zonder gezichtverlies in Vlaanderen. Voor zover dat nog kan natuurlijk. Maar uw drijfveer wordt zo eentonig en doorzichtig dat U zelfs er gezichtsverlies voor over hebt. Onder een nikab weliswaar. Uw totentrekkerij is wel onttrokken aan het zonlicht. Nog opmerkingen over mijn slakkenkoersen? Doe maar hoor. Dat belachelijk gezeik is nooit door mij geschreven op dit forum. U mag het altijd aantonen. De hoeveelste keer heb ik hier wel geschreven dat je een grandioze leugenaar bent zonder de minste scrupules? Een echt element dat democratie mijdt als de pest voor eigen gewin. Dat is wat anders als gezeur over slakkenkoersen niet waar zeveraars? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() En als er nu denken dat ik het opneem voor die andere sukkelaars die geen broeders hebben over de taalgrens dan kunnen ze de pot op met hun gedachte.
Vlaanderen zendt zijn zonen uit en als het in hun kraam vast dan schieten ze hun zonen in de rug om anderen plezier te doen. Eenmaal is mij dat overkomen. Nooit nog een tweede maal. Dit volk is geen democratie waard en zal er nooit een krijgen. Zet mierennesten bij mekaar en ze moorden elkaar uit tot de laatsten. Hetzelfde gebeurt er in de grote zandbak. En wij maar denken dat we slimmer zijn. Op welk gebied? Laatst gewijzigd door werkman : 9 juni 2019 om 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is De Wever afgevaardigd uit een arbeidersvleugel van een standenpartij?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |