![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Net een artikel uit De zondag van gisteren gelezen,Theo Francken verklaart in een en hetzelfde artikel het signaal van de burger te hebben gezien,maar ook dat een migratiestop niet haalbaar noch wenselijk is.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft het signaal gezien van de burger en zal het op traditionele wijze negeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat dan precies?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geloof ik graag.
Maar, u schreef me bepaalde wensen toe, ik vroeg daarover gewoon iets meer duidelijkheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.knack.be/nieuws/belgie/t...al-593463.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat deden ze ook al de vorige legislatuur.
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus volgens hem heeft de Europese kiezer ongelijk en is de verdere invoer van dure niet productieve mensen dan maar een must?
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 2018 zag N-VA een migratiestop al niet zitten. De woordvoerster van Francken benadrukt vandaag dat N-VA geen migratiestop wil zoals het Vlaams Belang, maar een legale en gecontroleerde migratie. De partij vindt dat een sluiting van de Belgische grenzen een economische catastrofe voor het land zou betekenen. Ze vraagt sterkere Europese grenzen. BRON Op vlak van migratie is zelfs het licht aan het einde van de tunnel al uit daar het nog veel erger zal worden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat zegt hij niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Theo ziet het signaal : PhDW moet weg. En gelijk heeft hij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() en zijn kop ligt ook al een tijdje op het offerblok ... daarom ook dat FDW en zijn getrouwen er de laatste weken al alles aan doen om het doorbreken vh cordon te torpederen...
Laatst gewijzigd door Anna List : 11 juni 2019 om 07:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Theo ziet het signaal en toch werd hij overreden door de aan komen stormende trein?
Ik denk dat Theo niets meer ziet op huidig ogenblik of het gewoon niet meer ziet zitten?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 juni 2019 om 08:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() de krachtsverhoudingen binnen VB zijn wel aardig wat geschoven de laatste jaren, al had ik ook liever een Le Pen scenario gezien door TVG. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en ze zouden afzien.
Aah, zo'n zwart kostuum met zilver borduursel daarop...
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ja, Theo mag zeggen wanneer.
![]() |
![]() |