![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Barbara Pas het zei: ze zullen het moeilijk hebben om te weigeren, op basis van de inhoud.
Citaat:
Maar over de strengheid ivm immigratie, vind ik niets terug in de tekst in het artikel, behalve de droge melding er van. titel: Het N-VA-partijbestuur vanochtend kan beslissend zijn voor de Vlaamse formatie. Bart De Wever bespreekt er de reacties op zijn inhoudelijke nota. Vlaamse versnelling met brede basisnota link: https://www.standaard.be/cnt/dmf20190630_04486942 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 1 juli 2019 om 05:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Tja, exact zoals verwacht
Vb buiten, Forza Flandria kapot , bestaat gewoon niet en nu is het wachten op witte Kaproen is het voor 2024? is het en geniale zet van de wever? die nu vertrekt naar columbie? juist voor de vlaamse feestdag? ik weet het niet, maar ik weet dat VB niet eens meer uitgenodigt is door de groote Leider , de karten liggen, geen meerderheid voor de Forza Flandria mogelijk, de andere partijen willen gewoon niet met het VB dus moet Bart op zoek naar een ander oplossing , en daar is hij nu bezig met , ZONDER VB Forza Flandria , de nakende onafhanklijkheid, Bartje die steun gaat zoeken in Columbie , de 5 Overlopers ![]() ![]() ![]() ![]()
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 1 juli 2019 om 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig stond er achter uw zin al een vraagteken. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 juli 2019 om 07:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hoogtijd om de broek terug op te trekken
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een verrassing
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever schakelt versnelling hoger in Vlaamse formatie.
Citaat:
Citaat:
Ik vind De Wever minder- en minder geloofwaardig weten over te komen de laatste tijd. Maar dat zal wel weer aan mij liggen denk ik. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou de opinie van een Blok creatuur die geen deel meer uitmaakt van de onderhandelende partijen relevant zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is met de bevoedheden zelfs zo erg, dat hoewel OCMW's en leeflonen een gemeentelijke bevoegdheid zijn, het Fedasiel is die beslist elke gemeente welke immigrant moet opvangen en onderhouden. En het is de ferale regering die beslist aan welke voorwaarden die asielzoekers moeten voldoen. En noch de betalende gemeente, noch het betalende gewest hebben daar enige inspraak over. En een groot deel van de bevoegdheden rond grensbewaking liggen bij Europa. Het is dus dwaas om een Vlaams regeerakkoord te hebben waarin staat dat men actief de illegalen en transmigranten gaat opsporen en opsluiten, zodat men ze kan terug sturen, als er door de andere niveaus niet word meegewerkt. De bevoegdheden over de politie liggen immers bij de burgemeesters en bij de federale regering. Het terugsturen van illegalen en afgewezen asielzoekers is een federale bevoegdheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
we weten vandaag dus alleen dat Groen zeker afvalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maak jij deel uit van de onderhandelende partijen? Waarom denk je dan dat uw opinie wel relevant is? Of moest je weer de gelegenheid scheppen voor jezelf om te zeggen dat het Blok bestaat uit creaturen? Al overwogen dat jij honderd creaturen waard bent? Moa vent toch! Jij bent echt ziek! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De onderhandelende partijen nemen die maar al te graag mee. Door rekening te houden met die opinie, is het makkelijker om die partij de wind uit de zeilen te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gebruikt u ook dergelijk hautain en misprijzend taaltje wanneer het over de communistische PTB/PVDA gaat? Ik betwijfel het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Inderdaad dat is alles behalve relevant in een steeds groter wordende dictatuur die steeds minder en minder rekening houdt met de volkswil...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een die we tot de volgende verkiezingen zullen moeten aanvaarden maar dan is het amen en uit BDW volgens mij. We staan dan ondertussen wel weer zo veel verder zonder enige oplossing voor onze torenhoge problemen.
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neemt dat CD&V, Spa en OVLD gunstig stemmen op wat werd voorgesteld en daarna het Blok ook meedoet??? Dan ineens afkomen dat dat niet kan want met het Blok valt niet te regeren??? Ze staan gewoonweg allemaal in hun volgescheten onderbroek... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ziet een paard met een paardenbril op, niet wat er links en rechts gebeurt?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat voor nog eens vijf jaar de macht hij zichzelf in zijn onderbroek gaat zetten??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die lach ik gewoon uit omwille van hun doldwaze voorstellen. Het Blok misprijs ik. Dat zijn dus 2 totaal verschillende zaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Immigratie (politiek bekeken, niet strikt logisch-taalkundig) is breder dan het aspect binnenkomst van vreemdelingen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 1 juli 2019 om 10:46. |
![]() |
![]() |