![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Veertienjarige wegloopster werd verkracht
BRUSSEL - De Brusselse onderzoeksrechter Michel Claise heeft [size=4]twee Marokkanen[/size] aangehouden voor de verkrachting van een veertienjarig meisje dat van huis was weggelopen in Brussel. [size=4]Taoufik (26) en Norsedet (32)[/size] worden ervan verdacht een meisje dat een tweetal maanden geleden verdwenen was, te hebben verkracht. Het meisje dook veertien dagen geleden terug op. Ze zei dat men haar had opgesloten en verkracht. Momenteel is er in dit dossier sprake van één slachtoffer, meldt het parket nog. Mogelijk zouden de daders nog meer slachtoffers hebben gemaakt. Waar gaat het heen in dit land ? Onze kinderen op weg naar school en komen dat volk tegen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gebeurt nergens in het buitenland !! Ben jij nu echt zo wereldvreemd? ps: bij zware verkrachtingszaken (dus niet verliefde jongen van 16 neukt met instemming zijn 15-jarig liefje ...) ben ik voor verplichte kastratie. Geen effekt? Vraag het aan eenderwelke landbouwer.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Vandaag op www.nrc.nl twee artikelen hierover: in Nederland hetzelfde liedje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Waarom niet gelijke rechten en plichten?
als zij mogen verkrachten .... als wij niet aan hun vrouwen mogen komen, onder de boerka of onder het afwasdoek...
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() maar kijk, hun logica is: die westerse vrouwen zijn hoeren. daarom mogen ze dat doen, van allah. zij daarentegen zijn niet bepaald aantrekkelijk met hun geschoren zijkanten aan hun kop, hun veel te kleine jeansjes en hun leren jack met schapevacht om de kraag - ofwel in donkerblauwe of witte glimmende adidastraining... en ja, in de late avond zie je ze soms lopen door bepaalde wijken van Brussel, met van die honden, bull-beesten, bloedhonden, gevaarlijk gemaakte vechtinstincten.
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 3 december 2004 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die vrouwen het ermee eens zijn. Dat lijkt mij een uitstekende manier om de culturen dichter bij elkaar te brengen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de meeste mensen niet weten is dat de Engelen lach dus wel degelijk meer is dan een fabeltje! Waarom dit geheim word gehouden is mij een raadsel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Illwill, de engelen glimlach is een Urban legend, ergens zit er een kern van waarheid in, maar het is helemaal niet veel voorkomend.
Als je effe nadenkt zouden er anders veel meer dode meisjes teruggevonden worden. Je kan er niet vanuit gaan dat een stel idioten die met plezier bereid zijn een vrouw te verminken en te verkrachten ervoor terug zouden schrikken ze te doden na gebruik. Geen getuigen is veel simpeler dan een verminkt meisje dat zowiezo een verklaring moet afleggen bij de politie. Trouwens, als er een meisje met zulke verminking bij een dokter komt is er binnen de kortste keren een mediatoeloop en waanzinnige schreeuw voor wraak dat er een nieuwe witte woede zou ontstaan. En da's iets waar de politiek geen moeite voor moet doen om er gebruik van te maken. De vorige keer hebben ze er een octopus akkoord van gemaakt, een manier om een hele hoop geld te verspreiden onder vriendjes.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat een vriendin van mij een klasgenoot heeft in Brussel die sinds kort dus met 2 grote littekens op haar gezicht rondloopt. Het meisje heeft ook inderdaad getuigenissen afgelegd bij de politie, natuurlijk wat dacht je? Feit is ook dat men nog steeds de daders niet heeft kunnen pakken. En wees maar zeker dat dit meisje samen met haar klasgenoten niet meer gerust over straat kunnen lopen. Ik vond het trouwens al heel erg moedig dat ze nog gewoon buiten kwam en bij ons op de bus zat. Niet dat ze het er echt graag over wil hebben maar... Waar is de media dan? Ik heb ze nog niet gezien. Feit is ook, dat dit meisje niet echt zin heeft om haar verhaal op tv te doen. Misschien na een bepaalde tijd wel. Zeg jij het maar waarom de media er nog niets over heeft gezegt? Ik weet het niet. Feit is dat ik het nu met mijn eigen ogen heb gezien en dat dit fabeltje volgens sommige dus geen fabeltje is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() wat dit land nodig heeft is een...speciale politie, n kuisploeg als het ware...die de straten kuist, die de hier-niet-thuishorenden genadeloos opspoort en ...
de strijd voor het behoud van het avondland zal genadeloos zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bloed, ledematen en hersenen zullen in het rond vliegen en spatten dat het een lieve lust is; en er zal veel geween en tandengeknars zijn. En ook het apocalyptisch gekreun zal niet van de lucht zijn. En vurige paarden zullen de lucht doorklieven; En de aarde zal openscheuren en de Ongelukkigen verzwelgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() castratie lijkt me een zeer geschikte straf.
ideaal voor sujetten uit zo'n macho mannelijke-trots-cultuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me niet Mitgard, dan gaan ze alleen maar extremer doen om hun mannelijkheid te bewijzen. Castratie valt niet op met kleren aan.
Wil je ze echt straffen, bouw ze om tot vrouw. Illwill, toch blijft de engelenlach wel een urban legend. Een verhaal gebaseerd op feiten, maar sterk overtrokken. Ook is het telkens een familielid of kennis die het meegemaakt heeft.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 december 2004 om 20:39. |
![]() |
![]() |