![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opnieuw opgenomen....
De man is een recidivist...... De zatte nonkel van N-VA. https://www.hln.be/in-de-buurt/antwe...ving~a9403595/ Wie gaat hem nu opvolgen? Laatst gewijzigd door Henri1 : 4 november 2019 om 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een waardeloze overloper om de zak vol te krijgen waar we niks aan hebben maar veel aan betalen.
De politiek zoals we hem kennen.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan het aantal draden te zien, zou hij deze week in vier verschillende klinieken opgenomen zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze kerel met een politiek mandaat laten rondlopen is dan ook niet niets en zou strafbaar moeten zijn NVA of niet.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is erbij gekomen door de groeipijnen die de N-VA had. Nu zouden we hem waarschijnlijk liever kwijt zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wacht.... Schoof? Ben jij de Ludo? ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 5 november 2019 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 70% van de alcoholisten hervalt blijkbaar. Dat is een groot maatschappelijk probleem dat veel miserie met zich meebrengt. Dit politiek trachten te recupereren is walgelijk. Gelukkig heb ik het idee dat er weinig politici zijn die het gaan gebruiken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() met alle sympatie, ofwel stelt die zijn job niks voor, ofwel draait daar alles vierkant
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, da had ik nu echt nooit gedacht van de Schoof zie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe je het ook draait of keert, veel wordt opgevangen door ondergeschikten als de baas het laat afweten. Dat mag natuurlijk niet te lang aanslepen...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar opgenomen?
In de Vlaamse canon?
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Ni moeilijk eigenlijk, ze slaan ermee rond uw oren.
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kabinet Van Campenhout.
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je moet gewoon eens voor de ervaring stoppen met drinken. de sociale druk om te drinken is gigantisch allez, ééntje kan toch geen kwaad zeker? gaat gij nu altijd zo nuchter blijven? Allez, ééntje voor de sfeer. en gewoon ook geen alternatieven he, geen drank, dan water of fruitsap een hele avond op elke receptie... en dan had ik nog sjans dat ik een uitvlucht had in mijn sportieve doelen, anders ben je helemaal een freak in de ogen van de meesten ... dat duurt zo'n twee jaar eer je sociale omgeving stopt met aandringen tot het nuttigen van alcohol ... je kan je die sociale druk eigenlijk niet voorstellen als je dat eens niet beleeft ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij mijn schoonouders elke dag als ik om de kinderen ga: "Nekeer drinken? Ik ga mij iets uitgieten." En dan die blik als ge: "Nee, nee, merci" zegt.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 5 november 2019 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris