![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS we betalen het meest, maar staan qua kwaliteit slechts vijfde van Europa : https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ropa~a652bfc1/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() hoe zou dat toch komen?
de Nederlanders betalen 640€ de Belgen betalen meer dan het dubbel 1300€ ... en de Belgen krijgen een slechtere gezondheidszorg terug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
PS ge moogt ook eens vragen hoeveel regeringen en ministers+administratie zij hebben. Laatst gewijzigd door pajoske : 29 november 2019 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nugoed, toen ik in NL werkte betaalde ik 150 euro pm aan zorgverzekering, en daar een huisarts vast krijgen is geen sinercure. Consultaties via telefoon, consultaties bij een verpleger...enz...zijn daar standaard praktijk. Ik prefeer echt wel de Belgische huisarts hier boven hoor. Maargoed, neemt niet weg, vooral die erelonen kunnen de pan uit swingen. Daar mag iets aan gedaan worden. Artsen worden billijk vergoed voor hun werk hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook is er regelmatig een autocar, speciaal uitgerust voor rolstoelpatienten. . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Toch wel een paar kanttekeningen:
Citaat:
Bovendien omvat die 1300 euro ook bijvoorbeeld vitaminesupplementen - dingen die niet terugbetaald worden omdat ze meestal ook nergens voor nodig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Alles te danken aan de ultra rechtse maffia van N-VA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel blijft er plakken bij een compleet overbodig orgaan zoals de CM of Bond Moyson?
30 euro betalen aan de huisarts om vervolgens 25 euro terug te vragen. Kan iemand mij eens de zin van dergelijk systeem uitleggen? Het logische lijkt me om 5 euro te betalen, arts die dat doorstuurt naar de centrale database en de arts die dan die 25 euro doorgestort krijgt. Dat kan allemaal automatisch en veel kostenefficienter.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt dat wel enkel in de steden denk ik, en er is wel de verplichting om steeds via dat WGC te gaan, dus geen medisch shoppen of hoppen. Laatst gewijzigd door parcifal : 29 november 2019 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar er in ieder geval minder volk nodig denk ik zo. Mijn huisarts heeft ook mijn e-id nodig, op die manier controleren ze ook of ik er echt ben geweest (om fraude tegen te gaan). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn huisarts is dat ook al zo. Bij die van mijn kinderen niet, maar dat is niet zo relevant. De omschakeling is aan het gebeuren. De efficientie is dus zowieso aan het verbeteren. Ik heb er dus ook geen idee van wat de werkingsmiddelen zijn van de mutualiteiten, maar het zou mij sterk verwonderen moesten die verlagen. Zo zit Belgie namelijk niet in elkaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |