![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zou graag eens een enquête zien onder de kiezers van het VB (technisch onmogelijk, ik weet het) waarin volgende vraag gesteld wordt:
Kiest u voor Vlaamse onafhankelijkheid als dat betekend dat de parlementaire monarchie vervangen wordt door een republiek, m.a.w. als de koning plaats moet maken voor een president? Gezien de royalistische houding van heel wat VB-kiezers zou je van de uitslag waarschijnlijk wel eens verstomd kunnen gaan staan. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat je daar begrip voor moet opbrengen. Laatst gewijzigd door de metser : 2 december 2004 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() iedereen met meer dan 2 werkende hersencellen beseft intussen toch wel dat die koning puur ceremonieel is, wil hij zijn krabbel niet zetten onder een wet, wordt ie voor een dag of 2 afgezet; wil hij geen lintje doorknippen, laten ze wel de één of andere miss langskomen..
elke taak die hij heeft, is antieke protocolaire nonsens. bovendien moet een staatshoofd verkozen worden op basis van kunde, niet op basis van het dna van de familie (hoewel beide tegenwoordig van belabberde kwaliteit zijn)