![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of in den volksmond ook "werkman" genoemd.
Ik vraag me dat al jaren af. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is dat te seksueel getint en veel te ver gezocht??? Bwa, het is kassa kassa hé. ![]() p.s. Alle gekheid op een stokje heb ik er eigenlijk ook totaal geen idee van. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 november 2019 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja het kan best zo zijn. En als hij de nacht heeft gedaan zich gaan uitleven op een forum om zijn frustraties te kunnen botvieren.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doet hij shiften? Doet hij vuil uren? Werkt hij in de bouw, den ellentriek, is hij schilder, behanger, bezetter, schrijnwerker, mekanieker, vuilnisman, straatveger …? Is hij fabrieksarbeider, zo ja, wat voor soort fabriek : autofabriek, chemie, textiel …? Of is hij havenarbeider? Of is hij plongeur?
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kleedkamer binnen, werktenue aantrekken en aanmelden bij de ploegbaas. Ik werkte met 2 andere jobstudenten aan de lopende band waar de kartonnen met karnemelk toekwamen. Mijn job was om de gevulde kratten te stapelen op paletten, 6 kratten breed en 5 kratten hoog. Per dag werkte ik zo'n 40 paletten af. Soms lieten ze mij iets anders doen zoals verspilde melk of yoghurt naar 't stort voeren. Dat stort wemelde van de ratten. In het midden stond daar een grote verroeste container. Ik gaf er een stamp tegen en er kwamen zo'n 20 ratten van onder die naar alle kanten stoven. Per dag kreeg je zo'n half uur pauze. Je kreeg ook gratis chocomelk en appelsap. Tip: combineer die twee nooit tesamen of je brengt iets langer tijd door op het WC dan je gepland hebt. Zo zie, een gewone werkdag voor den werkmensch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Well, as long as the KKK didn't take your baby away... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat moet plezant geweest zijn. Komt dan 's avonds thuis en vraagt uw lief waar je weer gezeten hebt. ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier zit em.
https://www.youtube.com/watch?v=9qrQN874hd8
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 27 november 2019 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeps.... sorry. 't is juist etenstijd geweest, of moet je nog gaan eten ?
![]()
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het belangrijkste dat een werkman moet kunnen is doen of hij er verstand van heeft en doen alsof hij druk bezig is.
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Allez,jij bent duidelijk geen werkman.Denk je dat je kunt doen alsof je verstand hebt van metselen?Denk je dat je kunt doen alsof je druk bezig bent aan een lopende band?
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
Al 30 jaar the same fuckin shit in winterkoude en zomerhitte.Het loon is een gewoon arbeidersloon,maar ik bof wel met de daguren en op vrijdag heb ik al om 12.30 gedaan ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie zijn échte werkmannen.
![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 27 november 2019 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |