![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Castratie, identificatie en registratie van katten.
Er zullen zeker mensen zijn die de regels zullen volgen en hun verzorgde huisdier(en) laten steriliseren, chippen en registreren. Naast dat alles stel ik mij de vraag: En wat met al die zwerfkatten? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gechipt, dan zou het logisch zijn dat de eigenaar op de hoogte gebracht wordt, en het getraumatieerde beestje komt halen. (nu dumpen ze die meestal gewoon ergens in de buurt waar ze gevangen waren) Niet gechipt, maar jong/gezond, dan sterilisatie en terug uitzetten. Niet gechipt, maar oud/ziek, een enkeltje met een spuitje.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gevoelsmatig heb ik iets tegen die gedwongen sterilisatie van katten. Het lijkt mij een nogal nazistische maatregel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, u bent zo iemand die of een huis vol katten heeft, of regelmatig een zak in de nabije rivier gooit.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik las ergens wat anders op het net. ![]() ‘In het nieuwe rijk is dierenmishandeling niet toegestaan,’ stelde Hitler, die ook strenge wetgeving op de jacht en dierproeven invoerde. BRON
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze vangen en verkopen aan de Chinees gaat ook al niet meer lukken????
Verdwijnt van de Chinese menukaart: honden en katten. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 december 2019 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het katteneiland.
Enkele hippies letten wel op die beestjes, gratis. 2 vliegen in 1 klap... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En daar heb je dan die eeuwige maar weer: doen ze dat ook???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat het steriliseren betreft, ik aanvaard de noodzaak daarvan ook wel hoor. Er zijn veel te veel mensen die helaas maar al te lichtzinnig met huisdieren omgaan. |
|
![]() |
![]() |