![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Brute pech voor Anuna De Wever nu klimaatconferentie in Chili niet doorgaat"
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...stig~af7c84ed/ Blijkbaar zijn er voor vele mensen nog belangrijkere zaken dan een natuurlijke cyclische klimaatverandering. Profetische woorden van Bart Kaëll https://www.youtube.com/watch?v=QN5sGbTdvLY "Ze zeiden hou je van zeilen Je mag een keer met ons mee Ik wist nog niets van dat zeilen ![]() Maar zei natuurlijk niet nee Weldra stond ik voor het eerst aan dek Verstrikt in alle touwen tot aan m'n nek Ik wist nog niets van dat zeilen Ik stond volkomen voor gek ![]() Zeil je voor het eerst Dan sla je een flater" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klimaat komt vanzelf weer in orde ,Boduo.
Maak U maar geen zorgen. De opwarming is een natuurlijke cyclus ,die vanzelf om de vijfhonderd jaar op en af gaat. De Groenen en Anuna zien er natuurlijk een broodwinning in en pogen de simpelen van geest te brainwashen opdat ze zich voor hun karretje zouden laten spannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die boot nu nog met man en muis vergaat dan is de overtocht toch niet voor niets geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan niet uitleggen Het kind is gegroeid, De droom is weg Comfertably numb ?
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 30 oktober 2019 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna koelde het klimaat af en werd Groenland bedekt door sneeuw en ijs. Nu warmt het klimaat weer op en smelt de sneeuw in Groenland en binnenkort zal Groenland terug groen zijn . Niets nieuws onder de zon dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() De VN zoeken nu een alternatieve lokatie.
China of Australië misschien? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of dit: Rod Stewart - Sailing Ik vraag mij steeds af wie die reisjes allemaal voor zijn/haar rekening neemt want goedkoop zal dat niet zijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ga je ontkennen dat Groenland in het jaar 1000 groen was en nu weer groen zal worden. Een cyclus van 500 jaar warmte en 500 jaar koude. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is in elk geval groen genoeg geweest om natuurlijke vegetatie onder het ijs te hebben.
![]() |
#18 |
|
![]() Groenland wordt voor 95% bedekt door een ijslaag van +/- 3 km dik sinds meer dan drie miljoen jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een van hen zegde oprecht: voor ons mag de klimaatopwarming er komen: we zullen meer én betere gewassen kunnen telen. De winter duurt hier ongeveer 6 maanden. Dat is láng ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Opstand tegen de gevolgen van het neoliberale beleid in Chili. Ook de geplande meeting tussen Trump en Xi werd afgelast.
|
![]() |
![]() |